• Združenje Vril
    Neverjetno združenje, ki je projektiralo prve "leteče stroje".

  • Nikola Tesla
    Zgodba največjega vizionarja - znanstvenika, ki se je rodil pred svojim časom.

  • Današnji sistem
    Šole, religije, zabavna industrija - instrumenti za zatiranje človeškega potenciala.

  • Bio-psihološko vojskovanje
    Vojskovanje novega tisočletja in Iluminatske alternative.

Zakaj je marihuana nelegalna natisni
( 182 Glasov )
Petek, 19 Marec 2010 12:30
Indeks člankov
Zakaj je marihuana nelegalna
Kako naprej?
Vse strani

Cannabis
Cannabis
... ali Kako lahko konoplja reši svet

V kolikor bi v prid rešitvi planeta nemudoma prepovedali fosilna goriva ter njene derivate, krčenje gozdov za papir in gradnjo, ter pri tem poskušali zmanjšati učinek tople grede in nepotrebne deforestacije, kaj bi nam ostalo? Kateri je tisti edini naravni vir, ki bi poskrbel za svetovno povpraševanje po papirju in tekstilu, transportu, industrijski in domači energijski potrebi, pri tem pa zmanjševal onesnaženje, obnavljal prst in čistil ozračje? Rastlina, ki je za to skrbela do nedavnega – konoplja.
 
O konoplji

Konoplja je ena od najstarejših kultiviranih in vsestranskih uporabnih rastlin. Njeno zapuščino najdemo pri ljudstvih zmernega podnebnega pasu, ki so ji uporabljala za pridobivanje vlaken, olja za barve in razsvetljavo, seme za prehrano, iz stebel so izdelovali papir in gradbeni material, listje pa uporabljali za prehrano živali in steljo. Zaradi vrst, ki vsebujejo psihoaktivne substance, kot je THC, smo pridelavo konoplje prepovedali, toda danes vsestranskost (industrijske) konoplje znova postaja pomembna.

Konopljina uporaba je zelo raznolika, saj so jo ljudje uporabljali na tisoče različnih namenov. Uporabno je seme, iz katerega pridelujejo dragoceno olje za prehrano – slednje vsebuje kar 50 do 70 odstotkov omega 6 kislin in 15 do 25 odstotkov omega 3 maščobnih kislin, ter druge kisline, ki povečujejo imunsko odpornost in povečuje zdravljenje vnetih procesov. Uporablja se steblo, ki vsebuje vzdržljiva, dolgotrajna, vpojna, natezna in trda vlakna, uporabiti pa je mogoče tudi konopljino listje. Do leta 1850 je bilo 80 procentov vsega papirja, vrvi, goriva in olja narejeno prav iz konoplje. To je bilo še pred odkritjem premoga in nafte v poznih 1850-tih, kateremu je sledilo največje onesnaženje planeta v človeški zgodovini.

Cenjena je kot okoljevarstvena rastlina, saj sodi v skupino najhitreje rastočih rastlin ne glede na pogoje, ni je treba gnojiti in zahteva malo pesticidov in herbicidov, saj plevel preraste. Gojimo jo lahko namesto nekaterih okoljsko problematičnih rastlin, kot je bombaž, katerega vzgoja zahteva ogromne količine pesticidov (več kot 50% porabe pesticidov gre za bombaž, ki predstavlja zgolj 1% kmetijskih površin v ZDA). Ni čudno, da je nočejo lastniki nasadov bombaža, niti tovarne pesticidov.

Cenjena je tudi v kozmetični industriji, saj obnavlja naravno odpornost kože, kot gradbeni in izolacijski material, primerna pa je tudi za izdelavo plastičnih mas, lepil in barvil, pridobivanje goriva, v tekstilni industriji za izdelavo oblačil. Konopljina oblačila so danes vedno bolj pogosta, saj so močna in se ne obrabijo tako hitro. Konoplja lahko nadomesti celulozni les, ki ga uporabljamo za izdelavo papirja in  kartona, s čimer zmanjša obremenjevanja okolja. S tem, da se porabi manj kemikalij pri izdelavi, je konopljin papir veliko odpornejši in ne porumeni. Medtem ko konopljina zraste v eni sezoni, potrebuje drevo celo življenje!

Vsa plastika, bi morala biti narejena iz konopljinega olja. Ta je, v nasprotju z »navadno« plastiko, biorazgradljiva in ne škoduje okolju. Tudi pionir avtomobilske industrije, Henry Ford je naredil avtomobil, ki je bil pretežno izdelan iz plastike iz konopljinih vlaken, poganjalo pa ga je konopljino gorivo. Proces izdelovanja konopljine plastike, ne bo uničila rek, kot to počnejo DuPont in druga petrokemična podjetja. Ekologija žal ni v slovarju naftnega lobija, mi pa potrebujemo obnovljivi vir energije za rešiti planet. Dekriminalizirajmo konopljo!

Kako se je začelo?

Marihuana je NEVARNA, vendar ne človeškemu telesu in umu. Marihuana ne predstavlja grožnje ljudem - temveč naftnim gigantom, alkoholni in tobačni industriji ter številnim večjim kemičnim korporacijam. Številne velike korporacije, z velikim svežnjem dolarjev in vplivom, so prikrile resnico pred javnostjo. Združene države prikrivajo dejstvo, da je 130 let nazaj, pa vse do 4000 p.n.š., 80% naše ekonomije in do 20% zdravstva temeljilo na uporabi te neverjetne rastline.

Resnica je, da bi v primeru legalizacije marihuane, le-ta, s svojim širokim spektrom uporabe, povzročila industrijsko atomsko bombo! Podjetniki žal o tem niso nič poučeni. Elita neverjetno močnih in bogatih ljudi, je kot nič kolikokrat prej, razširila napačne in nasprotujoče si informacije o tej koristni rastlini, ki bi ob pravi uporabi uničila njihova podjetja.

Od kot izvira izraz "marihuana"? V 30 letih preteklega stoletja je bila ta beseda ustvarjena z namenom uničiti in oblatiti dobro ime, ki ga je imela konoplja v vsej svoji neverjetni zgodovini. Naj navedem nekaj primerov:

  • vsi šolski učbeniki do leta 1880 so bili narejeni iz konoplje, prav tako je bilo 80% tekstila, oblek, odej ipd. do leta 1820, ko je bil uveden stroja za odstranjevanje bombaževih semen. 
  • povsem legalno je bilo plačevanje dajatev s konopljo v Ameriki med leti 1631 in začetki 1800, poleg tega je bilo med 17. in 18. stoletjem ne-gojenje konoplje sankcionirano po zakonu! V Virginii, si med leti 1763-69 lahko šel v zapor, če si nasprotoval gojenju konoplje!
  • do 20. stoletja je bila konoplja največji pridelek v številnih zveznih državah! Leta 1850 je bil višek proizvodnje za Kentucky, kjer so pridelali 40.000 ton konoplje. 
  • najstarejše najdišče konopljinih izdelkov sega v obdobje pred 12.000 leti, leži pa na območju današnje Kitajske. Tam so našli ostanke peščenih loncev, katerih površino so krili vzorci iz konopljinih trakov.
  • blago iz konoplje naj bi izdelovali že v 8. tisočletju p.n.š. 
  • leta 1916 je ameriška vlada predvidevala, da bo do leta 1940 ves papir prihajal iz konoplje ter da ne bo potrebno posekati nobenega drevesa več! Študije so kazale, da bi 1 hektar konoplje zadostoval 4,1 hektarju dreves. 
  • Mechanical Engineering Magazine (feb. 1938) je objavil članek z naslovom "Najprofitabilnejši in najbolj zaželeni pridelek, ki ga lahko gojite". Članek navaja, da če bi konopljo gojili z tehnologijo 20. stoletja, bi le ta postala največji agrikulturni pridelek v ZDA in drugod po svetu.

Zarota in medijska manipulacija

William Randolph Hearst in njegov Hearst Paper Manufactoring Division so bili lastniki velikih gozdnih območij. Podjetje, ki je proizvajalo papirnate izdelke iz dreves je hitro spoznalo grožnjo, ki jo prinaša konoplja in milijonske izgube na njen račun.

V igro je leta 1937 vstopilo DuPont, danes drugo največje kemično podjetje na svetu, ki je patentiral proces izdelave plastike iz nafte in premoga. Letno poročilo je pozvalo delničarje naj vlagajo v njihovo novo petrokemično divizijo. Sintetične stvari, kot so plastika, celofan, teflon, najlon idr. so bile lahko po novem izdelane iz nafte. Po prepovedi konoplje istega leta, so bila po novem vsa vlakna narejena petrokemično (t.i. najlon) – lahko si predstavljate dobičke, ki so sledili. Andrew Mellon, DuPontov veliki investitor, je postal Hooverjev finančni minister. Svojega nečaka po zakonu, Herry J. Anslinger-ja, je nemudoma postavil za vodjo Urada za narkotike in nevarne droge.

V času razvoja avtomobilske industrije, času ko je postajala nafta pomembnejša iz dneva v dan, je konoplja pri teh oblastnikih izzvala veliko ogorčenje, saj je ogrožala njihov (bodoči) milijonski imperij. Kako lahko pustimo, da se celotno ljudstvo preživlja s plodovi ene same rastline?! Konoplja daje moč zemlji in posamezniku, ki ima zemljo, nafta pa le peščici ljudi, ki jo lahko upravljajo. Glavni cilj je bila seveda centralizacija v finančnem smislu.

Začeli so uporabljati mehiški slengovski izraz "marihuana" in ga vsilili ameriški zavesti, namesto že obstoječega »konoplja« (hemp-cannabis), ki je bil v uporabi do sedaj. Ljudje se niso zavedali, da s prepovedjo "marihuane" prepoveduje tudi konopljo. Konoplja, rastlina, ki jo je človek zavestno uporabljal preko 10 tisoč let, se je bližala svojemu koncu.

Rumeni tisk, ki je vladal med poznimi 20. in 30. letih prejšnjega stoletja s Hearstovimi časopisi na čelu, je objavljal zgodbe o grozoti, ki jo prinaša v človekov vsakdan prav marihuana. Ljudje so nemudoma vsemu verjeli in marihuana je dobivala prve strani tiska. Bralci so sčasoma spoznali, da je kriva za vse – od avtomobilskih nesreč, do izprijene morale.


Filmi, kot so Reefer Madness (1936), Marihuana: Assassin of the Youth (1935) in Marihuana: The Devil's Weed (1936), ki so se vrteli v kinematografih, so bili le dobra propaganda, namenjena ustvarjanju novega sovražnika. Namen je bil pridobitev javne podpore za Akt o prepovedi marihuane (Marihuana Tax Act).

Poglejmo si primer filma Reefer Madness in sporočila, ki jih je navajal:

  • nasilen narkotik
  • dejanja šokantnega nasilja
  • neozdravljiva norost
  • pod vplivom droge, je ubil celotno družino s sekiro
  • resnejša in nevarnejša, kot druge škodljive droge (heroin, kokain), je grožnja, ki jo predstavlja marihuana!

Film se ni končal z običajnim "The End", temveč z opozorilom na ekranu: SPOROČITE OTROKOM!

Ljudje so nasedli...

14. aprila 1937 je Marihuana Tax Law ali predlog zakona, ki je prepovedal konopljo pripeljan pred House Committee on Ways and Means, glavni pisci davkarije v državi. Predsednik tega komiteja je bil Rober Doughton, podpornik DuPonta, in oseba ki je spravila zakon skozi kongres. Sledilo je pričakovano.

Septembra 1937 je kongres konopljo prepovedal v vsega 90. sekundah. Najuporabnejši pridelek je po novem postal zgolj »droga«, in bila zamenjana s petrokemičnimi nadomestki, ki so v uporabi še danes. ZDA so poskrbele da se po drugi svetovni vojni marihuana prepove tudi drugod po svetu. To so naredile tako skrbno, da se po 1940. letu, o konoplji sploh ni učilo v šolah. Konoplja je bila izbrisana iz vsakodnevne zavesti.

Kongres je prepovedal konopljo, ker naj bi bila to droga, ki povzroči največ nasilja. Anslinger, vodja Komisije za droge pri kateri je služil 32 let, je promoviral idejo da marihuana povzroča pri uporabnikih ekstremno nasilje. V 50-tih, pod komunistično grožnjo, je Anslinger trdil ravno nasprotno - marihuana te naredi pacifista, tako, da se niti vojaki nočejo boriti.

Kako naprej?

Danes je naš planet v resnih težavah. Dušimo se medtem ko številni deževni gozdovi izginjajo, onesnaževanje, strupi in kemikalije pa ubijajo ljudi. Te velike probleme, bi lahko rešili s ponovno industrializacijo konoplje. Konoplja, v sodelovanju z vetrno, sončno in hidroenergijo, bi zadoščala za energijske potrebe celotnega planeta, ki jih zdaj dobivamo preko fosilnih goriv. Pridobili bi energijo, gorivo, papir, vlakna in zdravila - vse naravno. Do sedaj smo porabili preko 80% naftnih rezerv in potrebe po obnovljivih virih so vsak dan večje. Konoplja je pred prepovedjo služila za izdelavo preko 25.000 različnih izdelkov, samo pomislite!

Tobačni, alkoholni in naftni lobiji plačujejo milijone dolarjev a programe kot so Amerika brez drog in podobne agencije.  Pranje možganov se nadaljuje tudi danes, kjer propaganda, po 11. Septembru, govori: Če kupite joint... podpirate TERORIZEM! Pol milijona ljudi na leto (v Ameriki) umre za posledicami alkohola, vsaka tretja prometna nesreča v Sloveniji ima isti razlog, pol milijona je tudi statistika smrti za posledicami tobaka – nobena smrt pa ni pripisana prekomernemu uživanju marihuane, niti ena! Naša družba je prepovedala konopljo, medtem ko dovoljuje uporabo alkohola in tobaka! Konopljo bi morali dekriminalizirati, jo postaviti v lekarne – saj ima veliko pozitivnejših in naravnih učinkov, kot razna kemična zdravila.

Do danes tehtnih dokazov, iz katerih bi lahko sklepali, da uporaba marihuane vodi k uporabi drugih, trših drog, ni. Večina strokovnjakov je mnenja, da je uporaba prepovedanih drog prej povezana s stopnjo v razvoju mladostnika, ko se pri njemu pojavita želja po uporu in pripravljenost na tveganje.

Stereotipno je zadetost enačena s pijanostjo, vendar je resnica velikokrat drugačna. Trava spodbuja kreativne sposobnosti, percepcija časa se upočasni in oseba postane bolj dovzetna za okolje okoli sebe.  Pod vplivom bolj spoštuješ in doživljaš vse oblike umetnosti, si bližje naravi in na splošno več ČUTIŠ. To je v popolnem nasprotju z alkoholnim stanjem zavesti.

Ameriška vlada in DEA nam lažejo preko 100 let.  Kako se počutite, ko VESTE, da imajo ekonomski interesi in policija več besede glede prihodnosti Zemlje, kot pa ljudje? Razlog zakaj je ta, tako vsestranska rastlina prepovedana, ni v tem kako psihično vpliva na nas… prepovedana je ker so nekateri v kapitalizmu postavili ekonomske interese pred prihodnostjo našega planeta.

Nadaljnje branje:

Število prikazov: 62380
Komentarji (59)add comment

lilit said:

...
Kot sem že rekla Zrimcu, je res dober članek!
http://www.youtube.com/watch?v=6CcGcDjqSeM , haha, tudi Jelinčič podpira legalnost marihuane.
19. marec 2010

Katka Malik said:

...
Waw! Poslovna priložnost! Zakaj pol ne ustanovimo podjetja, ki bi iz konoplje delalo olje, papir, zdravila, obleke..., ter vse to močno propagiralo + prodajalo stvari po nižjih cenah kot se najde to v teh trgovinah danes? Pč podjetje bi delalo vse te stvari, in imelo v vsakem mestu trgovino, kjer bi se prodajalo tisoče izdelkov iz konoplje. smilies/cheesy.gif Magar bi mogli ful vložit v to, ampak, če zadenem na lotu, bom ustanovila to reč, pa fak it! smilies/cheesy.gif
19. marec 2010

EOS said:

...
saj že obstajajo kao neki shopi z izdelki iz cannabisa
20. marec 2010

zrimac said:

...
HOW DANGEROUS IS MARIJUANA COMPARED WITH OTHER SUBSTANCES?

Number of American deaths per year that result directly or primarily from the following selected causes nationwide, according to World Almanacs, Life Insurance Actuarial (death) Rates, and the last 20 years of U.S. Surgeon Generals' reports.
- TOBACCO 340,000 to 450,000
- ALCOHOL (Not including 50% of all highway deaths and 65% of all murders) 150,000+
- ASPIRIN (Including deliberate overdose) 180 to 1,000+
- CAFFEINE (From stress, ulcers, and triggering irregular heartbeats, etc.) 1,000 to 10,000
- "LEGAL" DRUG OVERDOSE (Deliberate or accidental) from legal, prescribed or patent medicines and/or mixing with alcohol - e.g. Valium/alcohol 14,000 to 27,000
- ILLICIT DRUG OVERDOSE (Deliberate or accidental) from all illegal drugs. 3,800 to 5,200
- MARIJUANA 0

Vpliv (odvisnost in škodljivost) cannabisa v primerjavi z drugimi substancami:


Klemen Klemen - Velik problem
22. marec 2010

Katka Malik said:

...
I love Klemen Klemen. car en. smilies/wink.gif
22. marec 2010

Sunseeker said:

...
Super članek!
Še en znani rek:
DON'T CRITICISE IT! LEGALIZE IT!!! smilies/cheesy.gif
23. marec 2010

Pandora said:

...
Še z moje strani - super članek!

Money makes the world go 'round.
08. april 2010

LUKA said:

...
Svaka čast, ta članek bi mogl okol folku pošiljat.Jst ga bom priporočil parim!!
22. maj 2010

pekica said:

...
Industrija smrti je pač najbolj donosna. THC zdravi raka. Zdravila za raka so pa lep transport našega kapitala v roke ameriške elite.
14. junij 2010 | url

Rexmundi said:

...
Vse kar se prepove, takoj nato prinaša miljardne dobičke. Mamila, orožje. Ko so talibani še kontroliral Afganistan je sunkovito padla proizvodnaj drog na vsega 175 kg. letno sedaj, ko Američan obvladujejo Afganistan je proizvodnja spet narasla za 95 odstotkov. Pink Teams direktno povezani s trgovino mamil v Srednji Ameriki posebno s kokainom. O tem so poročal že leta 1984 imena podjetij v Kostariki in, ki so uporabljal ribiške ladje za prevoz koaina med zamrznjenimi ribami. Imeli so posebne koridorje za plovbo teh ladij, ki so bile v lasti CIE in poti kako se izogniti Ameriški obalni straži. panam je bila ena od najboljših držav za ameriški ubežni kapital. Tam so polagal na račune miljone zaslužene s kokainom in potem so ta denar ulagal v turizem na Kitajskem. Banka Dadeland na Floridi je bila središčna bančna hiša kartela mamil. Zato je bil tudi takrat postavljen s strani enega ameriškega predsednika pravosodni minister Rogell Cruiz, prav zaradi povezanosti tega predsednika z mamilarsko trgovino. Prav tako naftne družbe sodelujejo v trgovini z proizvodnjo drog. Proizvajajo kemikalije ki so potrebne pri izdelavi mamil in jih pošiljajo
v Latinsko Ameriko. To sta kemikalije etilen in etileter. Teh kemikalij je še nekaj.
To naj bi počela Exxon, Chevron in Shell. Ta isti predsednik pa je takrat prepoveda, da bi se jim to početje preprečilo. Kolumbijski predsednik Barco je zahteva, da se ustavi izvoz teh kemikalij. Isto je zahteval predsednik Peruja in predsednik Bolivije. V času tega poročanja leta 199o se to ni zgodilo...
14. junij 2010

Peter said:

...
Pa saj industrijska konoplja ni prepovedana iz katere se predeluje vse te stvari! Čemu potem ta članek, a vi bi radi legalizirali pravo konopljo, da bi se lahko še zadevali zraven?
Sem psihiater, ki delam v psihiatrični bolnici in lahko vam zagotovim, da je marihuana oz. THC najbolj dovzeten za psihična obolenja pri prekomerni uporabi. K nam pridejo pacienti z napadi panike, vodi pa jih tudi v shizofrenijo itd.. Bolezni, ki jih lahko staknemo ob uživanju THC-ja so torej zelo nevarne in je že prav, da je zakon tak kot je!

Pa brez zamere, LP
01. julij 2010

perun said:

...
Sej članek je vredu napisan, sam kolkr vem je industrijska konoplja čist legalna in jo lahko gojiš kadar se ti zljubi...naj me kdo popravi če se motim
01. julij 2010 | url

lestat said:

...
Povsem brez hude birokracije vseeno ne gre...Ni to isto, kot gojenje krompirja...

http://www.uradni-list.si/1/ob...vilka=2010
01. julij 2010

musaka2 said:

...
uporabljam jo že nekaj časa, ne čisto redno, in meni ne škoduje!
Je pa zelo uporabna rastlina!
01. julij 2010 | url

solar said:

...
peter: Naj povem da z nobeno stvarjo ni dobro pretiravati! tudi sam rad kdaj pa kdaj zaužijem dim te opojne substance in naj ti povem da če jo boš tudi ti kdaj poskusil! seveda mora biti dobra... jo boš tudi ti začel zagovarjati! kaj pa naprimer alkohol? ki povzroča toliko nasilja v družinah toliko prometnih nesreč??? če si zadet od trave postaneš bolj umirjen in ne divjaš po cestah kot če si pijan... kljub vsemu pa ne sedem za volan če sem zadet!!! lahko ti pretiravaš s hruškami lahko s čebulo, da ne govorim o alkoholu... verjemi mi da ti bo škodilo!!! trava ki ima THC je "narejena" za uživanje kot naprimer alkohol... le da pri alkoholu bruhaš... postaneš nasilen... da ne govorim kaj počenjajo pijani norci za volanom... resnično povem ti poizkusi nekje dobiti travo ki je ustvarjena za kajenje in si boš spremenil mnenje!!!!!!!!!!! ne boš potreboval denarja da bi odšel na počitnice v najlepše kraje v ameriko!!!! odšel boš k najbljižjemu gozdičku ob potoku pa se boš počutil kot v nebesih... in ko neboš zadet ti bo dalo misliti... si boš rekel ampak ko sem bil zadet je bilo tu tako lepo... in glej okoli sebe takrat pa boš videl kako je res lepo!!!! brez zamere tudi tebi... drugače pa ja... konoplja za vse vrste izdelkov... res je in zakaj ne začnemo razmišljati s svojimi možgani!!!!!!!??????? legalizirajmo NEDOLŽNO rastlino ki nas resnično lahko reši a kmalu bo peljal zadnji vlak če že ni ko nam nebo več pomagalo... začnimo z industrijsko pa bomo tudi do prave lažje prišli... in še enkrat poudarjam!!! res je da z NOBENO STVARJO NI DOBRO PRETIRAVATI!!!!! lahko bi resnično napisal cel roman... pa bom zaklučil ker nimam časa... priporočite to vsem ki jih poznate ne ustrašite se očkov in mamic pokažite jim!!! za NAS gre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!
01. julij 2010 | url

mare said:

...
bravo za članek !
01. julij 2010

Sašo said:

...
super članek!!!
01. julij 2010 | url

Mef said:

...
Odličen članek! In čist res je tko, kar bi unim miljonarjem odžrlo pare je treba zatret tkoj... Tko k razni izumi ki so jih prekril pa te fore! Svet je pokvarjen
01. julij 2010

anti marihuana said:

...
Ta trava je za 1 kurac.. kolko mojih kolegou-znancev je šlo u kurac,,, vi pa kr pušite ponosno to gouno smilies/wink.gif

LP
01. julij 2010 | url

simon87 said:

...
SOLAR .... lepo si napisal... obcutek ko sem prebral tvoj post je kot da bi mi jemal besede iz ust.. kot da bi jz napisal tole kar si ti... isto smo razmisljal s kolegi neki casa nazaj ko smo zaceli malo kukat ven iz skatle gledat kaj je iz druge strani matrice smilies/smiley.gif prebrali in pregledali mnogo stvari ki so nam pocasi zacele odpirati oci da ni vse tak kot bi moglo bit... začeti misliti z svojimi možganički je težko ampak se da le priložnost je treba dat samemu sebi... čas... čas ki je ovira pri tem in prostor v katerem smo ujeti je le izmišljen.... verjemimo v sebe popolni smo ,močni smo, verjemimo v sebe LJUDJE smo...spiritualna bitja ljubezni in ne sovraštva ,dobrote in ne pohlepa , zavestna bitja ujeta v tretji dimenziji... žalostno vendar odpuščajoče... moje besede mogoče so za nekatere ljudi le prazne besede... a priznajmo si vsi smo enaki a tako različni.... čemu jeza? čemu strah? čemu zaničevanje ? sami sebe se bojimo. manipulacija je nardila svoje strah je bil vtisnjen v nas, sovraštvo do drugih pride samo,, ljubezen kar beži od nas... besede tako preproste a tako težke...
peace
02. julij 2010

kva pa ti veš said:

...
"anti marihuana"
...si sploh prebrou članek?
članek ne spodbuja k kajenju marihuane ampak o njeni zgodbi in splošni uporabnosti

Zelo zanimiv članek ki ti da mislit ane =P
02. julij 2010

BOŠKO said:

...
trava je za živčne lahko vam je žal če je še niste poizkusili ampak nikoli ni prepozno
02. julij 2010

hemeer said:

...
trava marihuana konoplja je najbolša rastlina na svetu in pohat je najbolš tkooo da unmu k ne paše naj ne kadi unim k pa sede ga bojo pa itakk kadill ceuu lajfff in bli hayy upp upp to the sky nobenmu nebi škodl če bi bla legalna tko da treba legalizirat protestiirat in unga k je to zmislu zmotat u joint pa skadit smilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gif blazzeeee pozzz

pa še za petra psihologa to je par folka zapsihiral k nimajo vse razčiščen s sabo veš kok ljudii pohaa pa so čist kull pametni in uredu ljudjee tko da nemorš rečt odvisno od človeka sam alkohol je večje sranjee u vsakmu primeru pa je legalno tkoo da raj skad enga k da se napiješš pa be kulll bee hayyyy smilies/cool.gif
02. julij 2010

=) said:

...
Legalize it - don't criticize it smilies/wink.gif
03. julij 2010

dark said:

...
Orginal text na http://www.makeahistory.com/
05. julij 2010

klemenko said:

...
ja, se strinjam...industrijska konoplja je dobra stvar in škoda da je prepovedana. Ampak ta ima žal malo THC-ja, tako da dvomim, da je ta zanimiva za alternativno uporabo, kakršno imajo sicer v mislih goreči borci za legalizacijo marihuane. Prav tako se strinjam, da je kanabis uporaben v zdravstvene namene...ampak....a so najbolj goreči kadilci in zagovorniki legalizacije bolani, da bi jo res potrebovali? kolikor jih jaz poznam ne, ampak gre za želje po "zlorabi" rastline.

point vsega skupaj je, da je članek pristranski. Večinoma piše o industrijski konoplji, potem naveže na kanabis in seveda izpostavi samo najbolj pozitivne stvari, slabosti pa seveda zamolči. Po netu imaš kar precej študij v katerih trdijo, da je "zloraba" marihuane kar precej škodljiva za zdravje...ampak oni so itak del vladne zarote, tako da pustimo njih smilies/grin.gif

Če je najbolj močen argument "zarotnikov" da je kanabis prepovedan zaradi THC-ja, ter da se ga uživa kot drogo, potem predlagam, da vsi (razen dejanskih bolanih seveda) takoj prenehajo kaditi marihuano, tako da se ne bodo mogli več na to zgovarjati in jo bodo legalizirali. In tako bi pomoje Konoplja RES rešila svet, kot hoče avtor članka smilies/smiley.gif

no ja...mogoče pa mimo brcam smilies/wink.gif
06. julij 2010

Rexmundi said:

...
Amapak čez Afganistan ga ni. Tam trgovina z mamili prinese letno 700 miljard dolarjev. Brez tega bi propadla ekonomija na Wall Streetu. smilies/cool.gif
07. julij 2010

Et Ducit Mundum Per Luce said:

...
The Devil's weed or nectar of the gods?
18. julij 2010

Mihael said:

...
Konoplja je samo ena na tem planetu. Deliti jo na tisto, ki ima nek "thc" not in na tisto, ki je nekakšna "industrijska" je ravno tako neresnično in poneumlja moje otroke. Konoplja med življenjem izrazi dva spola, ki se razodeneta med časom cvetenja. Tako je čisto vsaka konoplja (pa naj jo poimenujejo makar "laboratorijska"), ki ni bila oplojena, zaradi odsotnosti moške rastline, primerna za zdravljenja vsakodnevnih psihičnih težav. Nikakor ni kajen cvet od konoplje pot v bolezni! To trdijo samo "prodajalci tablet" preoblečeni v bele halje z očali na nosovih.

Jaz sem ljubitelj konoplje več kot deset let, imam dva čudovita otroka in ženo, ki jo imam za boginjo. Kadim vsakodnevno, moje življenje je polno svetosti in miline.

23. julij 2010 | url

Et Ducit Mundum Per Luce said:

...
vsak dan si počen kot mina pomoje Mihael... daj lepo te prosim... kakšen vzor pa si svojim otrokom?!
18. avgust 2010

Habiba said:

...
Mihael saj se zajebavaš smilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gif ?
18. avgust 2010

Estranged said:

...
hm...SOLAR, a ti si dojel ta članek?ne strinjam se s tabo... ta članek je namenjen reševanju sveta, reševanju narave, bolj zdravemu življenju, in sicer za izdelavo oblačil, zvezkov, knjig, olja, nadomestitvi nafte ipd., nikakor pa ne uživanju marihuane.... in definitivno je bla napaka, da v tvojem komentarju prepričuješ druge, naj to probajo....marihuana je res zdrava 1x NA MESEC ali pa še manj...vsekakor pa ma tudi negativne učinke..
js osebno sem že velikokrat kadila travo in niti enkrat se ni dobro končalo - dobla sem t.i. napad panike, domišljija se je spreobrnila v neki groznega, zgubila sem orientacijo itd... sicer pa je dober članek in se strinjam z njim
21. avgust 2010

uroš said:

...
hmm...Estranged, jaz pa se delno ne strinjam s tabo,prav imaš tam kjer praviš da naj SOLAR ne prepričuje druge naj probajo travo,ravno tako pa jaz pravim naj noben ne govori da naj ne probajo trave.Vsak ima svoje izkušnje in nekateri drugače reagirajo na travo kot drugi.

poznam ljudi ki jim je trava škodila na podoben način kot tebi.ti ljudje zdaj ne kadijo trave kar je tudi logično.poznam pa tudi ljudi ki pokadijo po 5 jointov na dan so stari čez 40 let in kadijo od približno 18.leta naprej.pa ti povem da veliko vejo so pametni in jim možgani zelo dobro delujejo. mislim pa da je tudi problem v tem ker nekateri dilerji mešajo travo z podganjim strupom ali heroinom. nažalost sem nevede že sprobal tako travo(mogoče si tudi ti kadila tako) in mi je bilo zelo slabo potem pa me je še zmanjkalo za par ur. uglaunem, zdaj dobim travo od tam kjer jim zaupam in povečini kadim sativo ki te nasmeje in ti da energijo. pokadim približno 2 na dan.imam pa tudi več pavz in vsako leto tudi 40 dnevni post ki se ga brez problema držim in tudi zaradi tega mislim oz vem da nisem odvisen.kadim zato ker me trava odlično sprosti.
pa da ne bo kdo mislil da sem bil zaradi trave slab v šoli.prav nasprotno pri predavanju sem bil še bolj pozoren in sem še z večjim zanimanjem spremljal pouk.ocene pa sem imel nadpovprečne.smilies/smiley.gif
21. avgust 2010

DoPe said:

...
Ta članek bi mogu it v učbenike... sam pr nam (post-komunistični državi), kjer ljudje (za1x) še ne znajo dobro razmišljati s svojo glavo ne bo prišlo v poštev... Sam čakam na dan, ko bo en upešn poslovnež svetovnega kova v bistvu največji zapohanc kar ste ga vidl, pa da bo on začel mal kontra-propagando metat...

Majke mi!!! Če bom jz ta (the one), dam glavo stran da se bo v sloveniji pohal, sadil, sekal kot še nkol!!!
10. oktober 2010

DoPe said:

...
P.S.

@Estranged to je pa vse sam zato, ker si paniko iz brezveze zagnala... se je že tud zgodil, da so pjebi/deklete doble aritmijo srca, zato ker pač niso znal/-e razložit svojih občutkov, ki jih doživljajo zarad zaužitja zelenega dimčka, pa jih je zajela panika, pa so skor umrl... jbg, ne se spuščat v to če nisi ziher da je to za tebe...
10. oktober 2010

poskok said:

...
V takšnem razmahu kot je sedaj uporaba konoplje že dolgo ni bila (žal samo za kajenje). Ko se bodo ljudje , kateri sedijo v parlamentu, zmigali dekriminalizirali in začeli pobirati davke od nje se bo začela uporabljati tudi v namene tekstilne, zdravstvene industrije in še bi lahko naštevali!Res pa je da bi del davkov namenil osveščanju, kaj res droga je in kaj nam povzroči?! Kakšne so razlike med naravnimi in sintetičnimi?!

LEGALIZE IT
15. oktober 2010

Follow the RaBBit said:

...
http://www.gizmag.com/hemp-bio...uel/16852/

NO SEDAJ BODO ZACELI DELATI TUDI BIOGORIVA IZ INDUSTRIJSKE KONOPLJE, SAJ BAJE JE 97% USPESNA KONVERZIJA.
NO VEC NA ZGORNJEM LINKU.
09. november 2010

Follow the RaBBit said:

...
http://www.gizmag.com/the-most...re/123872/

Tle pa je se ena statistika o nevarnostih drog, kjer kaze, da marihuana vseeno ni tako nedolzna, kot eni pravijo.
09. november 2010

THCBDMT said:

...
@Mihael bravo čestitam.
@ Et Ducit Mundum Per Luce IN PODOBNI

"vsak dan si počen kot mina pomoje Mihael... daj lepo te prosim... kakšen vzor pa si svojim otrokom?!" Spet imamo ljudi ki ne znajo razmišljati z svojo glavo.

"vsak dan si počen kot mina pomoje Mihael" to še ne pomeni da če kadi vsakodnevno da je zadet non stop. vsakodnevno lahko pomeni tudi samo en spinel, ali pa vaporizator. "daj lepo te prosim..." Jaz lepo prosim vas in podobne, da nej razmišlajo počasi z svojo glavo. Samo se bojim daje ze prepozno. Takle je in takole mamo v današnjem času. "kakšen vzor pa si svojim otrokom?!" Očino zelo dober ni 2x za rect da celo bojši od vašega in podobnimi.
20. november 2010 | url

Habiba said:

...
THCBDMT kaj si zmešan.
Za informacijo moja glava razmišlja sama in precej po možnosti hitro ob takih neumnosti
kot jih piše Mihael.
Upam da te nisem užalila sam tvoje razmišljanje je res bedasto in nekako nezrelo.
Res da je dober oče, a kaj ko bodo ga posnemali otroci. To seveda ni rečeno da bodo ga res posnemali.
In zdaj nisem rekla da bo oče kriv za to če bodo oni to delali in seveda lahko tudi od drugih to se navadijo sploh od vrstnikov odvisno od generacije. (starost)
Res da ni vsak dan počen saj baje ne kadi "vsak" dan a lahko se navadi k temu da bo kadil vsaki dan.
Aja nikoli ne reči nikoli!smilies/smiley.gif
20. november 2010

božo said:

...
Peter said:
...
Pa saj industrijska konoplja ni prepovedana iz katere se predeluje vse te stvari! Čemu potem ta članek, a vi bi radi legalizirali pravo konopljo, da bi se lahko še zadevali zraven?
Sem psihiater, ki delam v psihiatrični bolnici in lahko vam zagotovim, da je marihuana oz. THC najbolj dovzeten za psihična obolenja pri prekomerni uporabi. K nam pridejo pacienti z napadi panike, vodi pa jih tudi v shizofrenijo itd.. Bolezni, ki jih lahko staknemo ob uživanju THC-ja so torej zelo nevarne in je že prav, da je zakon tak kot je!

Peter! Če si psihiater je res žalostno, da pišeš take nesmisle. Daj se malo izobrazi!
17. december 2010

Jahbulon said:

...
Ravno berem o učinkih anestetikov, ki nimajo vloge pri anesteziji. So kot nekakšni stranski učinki. Zanimivo pri tem je, da se anestetike zaradi njihovih stranskih učinkov da lepo zlorabiti, tako v dobrem kot v slabem smislu, zoper sebe ali koga drugega. Skupno jim je, da je postopek pridobivanja in izdelave industrijski, dostop do droge pa kontroliran.

Še bolj zanimivo je, da so učinki cannabis indice in sative skoraj identični le brez anestezije. Raste povsod in ne zahteva obdelave, predelave in dostopa se ne da kontrolirati.

Morda tiči tudi tu eden izmed vzrokov za prepoved cannabisa? Treba pa je vedeti, da izkoristiti njene učinke v pozitivnem smislu pomeni točno to, kar je nekdo že zapisal, mogoče 1x mesečno. Torej takrat, ko se lahko ukvarjate sami s seboj in iščete odgovore o svetovih znotraj in zunaj vas.
19. december 2010

tomy said:

...
zelo dober članek..drugače pa tobak in alkohol sta cca. 150× bolj škodljiva, kot marihuana.
25. januar 2011

svetloba said:

...
če travo uživaš v kombinaciji z alkoholom ali ostalimi(legalnimi in nelegalnimi)vrstami drog je potem res možno, da postanejo učinki res takšni, kot jih je opisal peter...našim pljučem je namenjen zrak in ne dim...
naravna oblika konzumiranja je samo, da jo(cannabis) jemo, pijemo ali da nosimo obleke(koža je organ,preko katerega lahko črpamo tudi vodo iz zraka) iz vlaken sattive, indice. prav fajn je lahksmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif.
da poenostavimo zadeve: konj je konj, pes je pes, človek je človek...
in vendar so vsi 3je učljivi...
pardon, vendar trdim, da so določeni "strokovnjaki" navadne papige(spoštujem živali), ki se niti toliko ne zanimajo za resnico, da bi vsaj preverili določene trditve, raziskave...
še posebej sumljive so raziskave, ki so financirane s strani gosp. podjetij, koncernov...
by the mimo: da znajo papige samo ponavljati je brezočna laž...
na travi si samo miroljuben, če jo uporabljaš samo.
zakaj je bilo komu bad, naj vpraša samega sebe, ker ti trava samo poglobi misli, čute/občutke, ki jih že imamo znotraj sebe tako, da pride na plan samo to, kar imamo za razrešiti sami s seboj...
torej, peter & podobni: čas je, da začnete raziskovati, ne pa se skrivati izza nekakšnih knjig, ki so jih pisali ljudje, ker jim je bilo pač plačano...
kadar se je človek ponašal s nazivi, je s tem priznal izziv s strani ega tj.,nižjega jaza oz., počival na kosu papirja/starih zaslugah ali preprosto rečeno- ni si maral priznati, da obstaja še toliko stvari o katerih se lahko uči/izobražuje...
obtičati v času pomeni, da smo se nehali gibati, kar je= smrt, lenoba, napuh,duševni umor...
zato so zdravstveni delavci, ki so z znanjem obtičali v času, po mojem mnenju, neprimerni za opravljanje predvidenih del, ki jih nosijo tovrstni poklici.
ali ste vedeli, da na medicinski fakulteti sploh ne premoremo prehranskih strokovnjakov?!
pa vedo vsi tako na hitro povedati svoje mnenje o prehrani- predvsem o "živilih" živalskega izvora...
za več informacij kontaktirajte mag. marka čenčurja(šolal se je v tujini) pa boste videli, kako zastarela, predvsem pa zmotna prepričanja(popolnoma zgrešena) so zastopljena v literaturi, iz katere se uči naša stroka...
in potem se vsi čudimo, odkod toliko bolezni, kako to, da so nekateri imuni na njih...
nekateri se prehranjujemo drugače, kot večina...
hočeš milost- bodi milost...
16. februar 2011 | url

... said:

22. marec 2011

ljubo said:

...
očitno je nekaterim konoplja že nepopravljivo posušila možgane.
11. april 2011

iztok said:

...
ko prebereš nekatere komentarje lahko rečeš samo OMG! kok je folk neizobražen. Kje ste pa še vidl, da v travo mešajo heroin? Vam logika ne deluje? To je tko, kot da bi kupu kilo kruha, v njem pa bi bili majhni koščki zlata, da bi si polomil zobe, hahaha. Je heroin mal preveč vreden, da bi ga mešali v travo. Travo kadim že 10 let, od 1. letnika sš. Kadi jo tudi polovica prijateljev in noben ne dobiva napadov panike, lol, to lah sam en zahojen psihiater izjavi, h kateremu hodijo odvisniki od trdih drog, pod pretvezo marihuane. Kadi se tudi v lokalnem kafiču, na terasi, brez problema.
14. april 2011

Trustno1 said:

...
Trava z horsom špricana, to je obstajal sam to je blo 10 let nazaj, k je blo uno šiptarsko sranje (albanka z semeni in največjimi štiblami ),k ni mela učinka če je niso našprical z čem k zadane, k tist je biu res šodr, to da bi pa mešu heroin u travo še nism slišu nikol, tko da so to res bučkice hude od ljudi k nimajo pojma ,pa napadi panike jst jih še nism doživu pa kadim že dolg časa pa tud ne vem ,da bi kdo od rednih uživalcev mel take probleme prej ,da je kdo zaspal u šolo al pa v službo al pa pozabu kej, to se dogaja ,napadi panike pa res ne to je hudo pretiravanje, pa še tko da povem unim k nevejo da k si zadet od trave se lahko skoncentriraš za nekatere stavri 100% bolje kot trezen usaj sam imam te izkušnje pa vem da boste zdej rekl da sm odvisn od trave in da ne morm brez nje delovat normalno . Odvisn sm to priznam pa ne fizično ampak psihično kakor smo vsi od različnih substanc ,če bi imel velik razlog zakaj nehati bi sigurno lahko ker sm v obdobju 12 let kolikor že kadim, naredil kar nekaj več mesečnih pavz in ni bil noben problem brez, vendar mi je zadeva všeč in mi ne prinaša nesreče v življenju zato jo še naprej konzumiram in tudi bom dokler mi ne bo to ovira v živlenju.
To je za use une k mislte da ljudje k travo kadijo da so đankiji pa nimate prv ker to ni res in to je huda laž, če piješ si kao normalen zame ne ker alkohol je velik problem in njega bi se moglo obravnavat kot nelegalno drogo .
14. april 2011

Anze said:

...
Edina resitev za legalizacijo je da jo legalizira neka velesila kot je rusija/kitajska, in jao uporabi v industriske namene...zda tega zal nebo storila ker cel njihov kapital temeli na nafti, farmaciji...+ tega da bi z legalizacijo konpolje padlo število njenih uporabnikov tako imenovanih kadilcev, ker bi stvar postala zelo nezanimiva...tako kot na nizozemskem...ko so jo legalizirali je število uporabnikov padlo za vec kot 75 %....

no haha, konoplja bi lahko tud napolnila državno blagajno ce bi se jo obdavcl!
07. julij 2011

Anze said:

...
Res odličen članek!
20. julij 2011

PUNX said:

...
trava je zakon...just smoke it the you will love itsmilies/cheesy.gif
21. oktober 2011

PUNX said:

...
then* ...
21. oktober 2011

slaj said:

...
Jaz poham že 16 let in vmes sem preživel eno zelo hudo bolezen (velikokrat sem si lajšal bolečine prav z pohanjem te prepovedane rastline, še zdravnica me je vprašala kako to da lahko prenašam tako bolečino... pa še apetit sem imel..). Jaz bom še na smrtni postelji skadil kakega smilies/smiley.gif

25. oktober 2011

rexxx said:

...
slaj: se strinjam s tabo, mam podobne izkušnje! smilies/cheesy.gif funny stuff, isn't it? smilies/cheesy.gif
27. oktober 2011

Z said:

...
zanimiv clanek, se bolj zanimivi so pa komentarji, he he, ne morem mimo Petra, se pohvali da je psihijater, ki dela v psihijatricni bolnici, to deli,ti predlagam dobro dozo thc, da uvidis in spoznas potrebo po naravnem zdravljenju, lep dan naprej in veselo v realnost,
Z smilies/cool.gif
14. maj 2012

samozdravljen said:

...
dober članek.. jaz sem asmatik,dolgo let na teh inhalatorjih in tem sranju,ki ga predpisujejo zdravniki..od kar sem začel pohat to fino stvarco,ne potrebujem zdravil o kakšni astmi pa ne duha,ne sluha. niti enega napada več smilies/smiley.gif čudežna rastlinca smilies/smiley.gif
05. november 2012

jernej said:

...
marihuana res pomaga če si asmatik.še zdravnik se je začudu ...smilies/cool.giflol
16. september 2013

Napišite komentar
zmanjšaj | povečaj

busy
 

Zadnje na Blog!u

  • BITCOIN PREVARA POZOR - nujno deli dalje!!! by Follow the RaBBit
    Bitcoine raziskujem ze od casa njegovega nastanka in ze od samega zacetka sem bil zelo skepticen o njegovemu delovanju, saj bilo je prelepo, da bi bilo res in sedaj sem se koncno odlocil, da bom razkril in opozoril uporabnike na nevarnost BITCOINOV in ostalih KRIPTOVALUT. NE SMEM RAZLAGATI PODROBNOSTI MOJE RAZISKAVE, TODA POVEDAL BOM SAMO KRATEK UVOD. KRIPTOVALUTE SO BILE NAMENJENE PREDVSEM CRNEMU IN ILEGALNEMU TRGU, ZATO BODIMO ISKRENI IN NAJ BOMO NA JASNEM, DA NAJ TAKO TUDI OSTANE!!! VERJEMITEMI NA BESEDO, DA POZNAM ZELO DOBRO DELOVANJE TEH KRIPTOVALUT IN KAKO DELUJE KRIMINAL IN, DA JE MOGOCE Z NJIM PLACEVATI TUDI LEGALNE STVARI, TODA STVAR JE DOSTI BOLJ KOMPLICIRANA IN OBSEZNA ZA RAZLOZI ...