• Združenje Vril
    Neverjetno združenje, ki je projektiralo prve "leteče stroje".

  • Nikola Tesla
    Zgodba največjega vizionarja - znanstvenika, ki se je rodil pred svojim časom.

  • Današnji sistem
    Šole, religije, zabavna industrija - instrumenti za zatiranje človeškega potenciala.

  • Bio-psihološko vojskovanje
    Vojskovanje novega tisočletja in Iluminatske alternative.

Malachi Martin, izpoved nenavadnega duhovnika natisni
( 21 Glasov )
Prispeval Jahbulon   
Petek, 23 April 2010 14:04
Indeks člankov
Malachi Martin, izpoved nenavadnega duhovnika
Satanovo ustoličenje v Vatikanu
Vse strani

Vatikan
Vatikan
Dr. (Malachi-Mal) Malahija Martin, ugledni teolog, trideset let eksorcist, strokovnjak za katoliško Cerkev, nekdanji Jezuit in profesor na vatikanskem Papeškem Bibličnem inštitutu, je avtor številnih bridkih, razsvetljenih in kontraverznih pisanj, avtor best-sellerjev: Vatican, The Final Conclave, Hostage to the Devil, The Jesuits, The Keys of This Blood in Windswept House, v katerih razkriva številne temačne plati Cerkve, tudi o satanizmu v Vatikanu. V svoji bogati karieri je doživel in videl neverjetne stvari - slednje je delil tudi v intervjuju z Artom Bellom, katere izseke vam predstavljamo tukaj.

Malachi Martin se je rodil na Irskem, 23. 7. 1921. Poleg Irskega državljanstva je pridobil tudi Ameriško. V svojem življenju je uporabljal mnoga imena, med drugim tudi: Michael Serafian, F.E. Cartus, Pushkin, Forest, Timothy O'Boyle-Fitzharris S.J.

Martin je študiral teologijo v Louvainu. Tam je opravil doktorat iz semitskih jezikov, Arheologije in Orientalske zgodovine. Pozneje je študiral v Oxfordu in na Hebrejski univerzi v Jeruzalemu. Od leta 1958 do 1964 je služil Svetemu sedežu v Vatikanu. Tu je bil tesen sodelavec znanega jezuitskega kardinala, Avguština Bea, in njegove svetosti, papeža Janeza XXII.

Leta 1964 je papež Pavel VI. očeta Martina razrešil zaobljube revščini in pokornosti v Jezuitskem redu, vendar je potrdil Maratinovo zaobljubo celibatu. Papež Pavel VI.  je naročil, da mu neposredno poroča o čemerkoli in komerkoli, tako znotraj, kot zunaj cerkve. Tukaj niso izvzete niti države, ki bi s čimerkoli nasprotovale Papeževim ciljem. Ker Martin ni povezan z nobeno škofijo, mu ni potrebno nositi duhovniških oblačil v javnosti. Kot skrben, razumevajoč duhovnik in razsvetljeni učenjak, si Malahija Martin drzne držati svečo (luč) resnici, ne glede na to, kam sije in kako težko jo je včasih sprejeti. Oče je vedno predan molitvi, cerkevi in Lady of Guadalupe ("Ona je moja najljubša!"), Svetemu Michaelu, Svetim Angelom in svetnikom. Raziskoval in pisal je v njegovi ustvarjalni "bazi" v New York Cityju. Njegovo zadnje delo je knjiga z naslovom "Guide Book to the End Times", ki je ostala nedokončana in še danes buri duhove.

Mal Martin: Dvoličen okultist, Intervju Bella Arta, prepis iz 4-5, Aprila, 1997

Malachi Martin
Malachi Martin
Dvoličen človek je nestabilen v vseh njegovih poteh. - Janez 1:8

Opomba: Jezuit Malahija Martin, se zdi Dvoličan okultist - če je lahko dokaz tega prepis iz radijskega programa Arta Bella. Vodilna osebnost v RKC in avtor uspešnic. Njegovi romani so navdušili vse, ki so jih prebrali, od ex-prezbiterijanskega ministera Gerrya Mataticsa, do mainstream novinarjev. Predstavljam dele intervjuja Arta Bella z g. Martinom skupaj z opombami.

Mal Martin pravi Poganski Šamani delajo čudeže po Kristusu

Art Bell (v nadaljnjem besedilu: AB): Oče, vas lahko vprašam o tem? Če ne bi bil katoliški duhovnik, ampak ameriški Indijanec, bi bil Medicine Man? In če je tako, Medicine Man je od časa do časa pozvan, da prežene zle duhove.

Mal Martin (v nadaljnjem besedilu: MM): Seveda je.

AB: Kaj delajo, oče? Opravljajo enako delo, je princip isti?

MM: Ti bom povedal Art, kaj mislim zdaj, ko ste zahtevali osebno mnenje o zelo zahtevni temi. Moje izkušnje so naslednje in se ne nanašajo zgolj na Indijance ...Videl sem te čudeže in ozdravitve. Vrnitev v prejšnje stanje in izganjanja, ki so jih opravili ti ljudje, vključno z Indijanci - res šamani - saj veš, stari tipi. Zaradi mojega prepričanja moram sklepati, da moj Gospod Jezus Kristus, v katerega verjamem in, ki je vir vse moči, njih uporabi v njihovi nedolžnosti in veri, da ozdravijo ljudi izven dosega katoliških duhovnikov, kot sem jaz. Ne morem zanikati, da ... Obstajajo ljudje, ki nimajo nič skupnega s katolicizmom ali s krščanstvom. Vendar pa je to njihovo delovanje imelo učinke. Sam imam take izkušnje in ne morem zanikati tega.

Mal Martin, Znanstvenik

AB: Ali obstaja meja, kjer koli, ki je ne smemo prestopiti? Če je, ali je kloniranje ena izmed teh mej?

MM: No, ti bom povedal. Nisem se res veliko ukvarjal s tem vprašanjem, nekaj časa pa sem mu namenil in to je to. Če lahko pridemo do kloniranja drugega človeka, ne da bi kršili pravila o moralnosti, potem načeloma ne vidim razloga proti temu.

Mal Martin, liberalec

Opomba: Tukaj gospod Martin zagovarja stališča, ki so "zaskrbljujoče" podobna indiferentnim posvetnim humanistom in feminiskam, glede splava v ZDA.

MM: Strinjam se tudi s tem stališčem. Ne verjamem, da imajo vlade kaj povedati glede notranje odločitve moškega ali ženske. Te odločitve je treba sprejeti glede na versko izobraževanje in verske tradicije. Zadnja stvar na svetu za katero si želim, da poseže vmes in vpliva na odločitev je vlada. Vlada nima nič opraviti s tem. Na primer, ena od težav pri razpravi o spalvu danes v Ameriki je, da je postala spolitizirana. Postala je politični nogomet.

AB: Res je.

MM.: To povzroča zmedo pri moralnih vprašanjih.Vključuje interese, vključno s finančnimi interesi. Nisem zajel celotno vprašanje splava s tem,  pravim samo, da vdor vlade v moje zasebno življenje ne bi bil upravičen.

AB.: Ali je to točka, kjer bi Cerkev in država morali biti ločeni?

MM.: Seveda. Popolnoma ločeni. Vlade morajo imeti svoje lastne vrtičke, kjer imajo oblast in jo tam tudi izvajati. In, če Cerkev ne more prepričati ljudi, da sprejemejo njeno sporočilo, potem tudi od države ne sme zahtevati, da sprejme njeno mnenje in vladi naložiti umazano delo.

AB.: Zakaj Oče cerkev poskuša tako obupno, to storiti?

MM.: Ker niso delovali duhovno, zato. Ker niso bili uspešni v izobraževanju.

AB: Torej, Cerkev je postala politična?

MM: Duhovščini je ... Jim je spodletelo, poskusili so tudi na drug način, ki pa ni deloval, ker je človek svobodna živali. In tako sem z vami enakega mnenja. Nimam rad vlade v mojem zasebnem življenju - zasebnem življenju posameznika ...

»Obstajajo področja fenomenov, ki se ne odzivajo na nič. Ko spoznamo te fenomene - na primer oseba, ki je v posesti ... nenadoma dobi sposobnost lebdenja.«

Mal Martin, Jasnovidec, ki vidi nevidne pošasti

MM: Obstajajo področja fenomenov, ki se ne odzivajo na nič. Ko spoznamo te fenomene - na primer oseba, ki je v posesti ... nenadoma dobi sposobnost lebdenja.

AB: Ali ste videli to s svojimi očmi?

MM: Oh ja, sem videl lebdenje ...

MM: (V drugem delu oddaje): Moram vam priznati Art, poznam zelo poredne ljudi. Vem, da so bili morilci in so prenehali s tem, večina od njih. Poznam ljudi iz mafije ... in poznam moške, ki so umorili in razrezali drugega človeka, zaradi njihovega posebnega načina vodenja posla. Vendar pa so ti ljudje samo poredni. Ti ljudje niso v posesti, obsedeni (smeh.). Oni so le grešniki in ne obsedeni.

MM: (Pozneje v oddaji): Dva moška sta prihajala k nam po ulici. Moški srednjih let v običajnih oblačilih. Takoj sem vedel, da je pravkar storil umor.

AB: Takoj si vedel?

MM: Sem vedel, zaradi vpitja, zaradi demona, ki je bil z njim.

AB: Ti si dejansko videl demona z njim?

MM: Ja, videl sem ga. Imam drugačno videnje, ko je prisoten demon, ko je neka oseba v posesti, obsedena.

Opomba: Glede na spletno stran, ki govori o eksorcizmu (žal ne obstaja več), gospod Martin tudi domnevno trdi, da je videl Satana v svojem stanovanju : »Bil sem v mojem stanovanju, ko je segel po knjigi in sem ga videl. Bil je sključen na tleh in me gledal. Njegovo telo je bilo kot mišičasti Pit Bull Terier, ampak obraz je bil prepoznavno človeški. To je bil obraz Hudiča. Prepoznal sem oči. Bile so to najhladnejše oči, iz katerih je velo smrtonosno sovraštvo. Ko je skočil name, sem padel na tla in si zlomil ramo, vendar sem čutil srečo. Videl sem Satana in ostal živ.«


Mal Martinovo odobravanje stresne knjige »Enoch in Evolution«

Enoch
Enoch
Klic poslušalca: Knjiga Enoch in Evolution govori o tem, kako je točno določeni angel mešal in križal - v bistvu je pokvaril vse vrste s tem, ko jih je premešal.

MM: Tako je. To lahko pojasni številna vprašanja, na katera ljudje še vedno iščejo odgovore, o evoluciji človeka, o razvoju vrst in razvoju sveta od njegovega začetka.

Opomba: Obstajata dejansko dve različici knjige Enoch. Ena temelji na tradiciji judovske Midraš (Talmud) in jo uporabljajo Manihejci. Zato poziva "Enoch-a" in ne Jezusa, Mesijo. Druga različica temelji na judovski Kabali in opredeljuje Enoch-a kot judovskega demona "Metatron-a."

Mal Martin, "ponarejeno" pismo z legendo o Luciferju

MM: Poseben angel, glavni angel, čigar ime je podano v Svetem pismu, kot Lucifer, sin zore, je dejal: "Ne, nisem dobil smrtno telo, ne bom služil."

Opomba: To je cerkeveni mit, ki temelji na izmišljenih vražah v zvezi z Luciferjem. Te so v nasprotju s trditvami g. Martina, ki pravi, da tega ni nikjer v Svetem pismu. Omenja se Lucifer le v Isaiah 14:12. Ne naslavlja se ga kot angela, trdi Martin. Lucifer je ime za kralja Babilona ali Babilona kot celote. "Kralja primerja z jutranjo zvezdo, sevalno zvezdo, sin zore." - Katoliški Komentar na Sveto pismo (London: Thomas Nelson, 1951, str 552).

»Lucifer, on je velik »honcho«, on je najpomembnejši. Seveda je tam še eden, ki ni tako velik, je pa zelo pomemben in se imenuje Satan.«

Mal Martinova demonologija

Opomba: Sveto pismo nam govori, da če se bojimo Gospoda, se nam ni potrebno bati nikogar drugega.Tukaj gospod Martin povezuje "Lucifer" tradicijo, in jo nadgradi v super-hudiča medtem, ko degradira Satana na čuden podrejen položaj.

MM: Ko boste izvajali eksorcizem, boste videli, da obstajata dva demona - (obstaja tudi veliko drugih demonov) - tisti, ki se odziva na ime Lucifer, on je velik »honcho«, on je najpomembnejši. Seveda je tam še eden, ki ni tako velik, je pa zelo pomemben in se imenuje Satan. Luciferjev simbol je seveda škorpijon.

Mal Martin pozna skrivnost, vendar ne sme povedati

Opomba: Večina katolikov je verjela, da so prikazovanja Fatime iz leta 1917 verodostojna. Fatima je povedala, da se bodo "napake v Rusiji" razširile po svetu, če dekreti ne bodo izpolnjeni. Sklicuje se na 1917. leta izvedeno židovsko-komunistično rusko revolucijo.  V videnju Fatime ni niti besede opozorila v zvezi Hitlerja in nacizma. Fatima samo obsoja "napake Rusije" (komunizem). Del Fatiminih zahtev je zapisan v tajnem sporočilu, ki je bil poslan papežu Janezu XXIII., kateri naj bi ga tudi razglasil javnosti, vendar je to zavrnil. G. Martin trdi, da je videl tajno sporočilo, vendar je "prisegel", da ga ne razkrije. Očitno je, da obstaja močnejša sila, kot je ukaz Blažene Marije, da sporočilo razkrijejo svetu.

MM: Zdaj, kaj je tretja skrivnost Fatime? To je precej strašen dokument. To ni prijetno branje.  Jaz sem pod prisego, da ne razkrijem dejanskih podrobnosti o tem, kar sem prebral ...Ne morem zlomiti svoje zaobljube o tej zadevi.

Mal Martin, zgodovinar

Opomba: G. Martin uporablja svoje sposobnosti, "drugi pogled", da bi razkril skrivnosti iz preteklosti, ki se jih zgodovinarji ne zavedajo.

MM.: Leta 1938 je bil ta poseben soj luči na nočnem nebu, ki ga zgodovinarji imenujejo "Aurora Borealis".  Seveda zdaj vemo, ni bila Aurura Borealis. In mimogrede, to noč avgusta 1938, je bil Adolf Hitler v »Wolf's Lair«, v Berchtesgardnu. Z njim so bili Goebbels, Göring in Himmler. Gledali so ta fenomen svetlobe, briljantno svetlobo. Veš, kaj je Hitler rekel?

AB: Kaj?

MM.: Rekel je: "Gospodje, to pomeni, da bomo zdaj pričeli s prelivanjem krvi." Do takrat si je vzel Češkoslovaško, Avstrijo in priključil Sudetske Nemce. Bil je na dobri poti, da postane mogočna osebnost. Vendar, ko je gledal svetlobo, je instinktivno zaznal – (mimogrede, bil je v posesti, obseden) – in rekel: "Zdaj je to znak, da moramo skladiščiti nemško kri, gospodje."

AB.: Je bil to znak začetka končne rešitve?

MM: Točno.

Hal LindseyMal Martin: slednik "lažnega" preroka Hala Lindseya

Opomba: Hal Lindsey je predvidel v svojem nizu senzacionalnih knjig za množični trg tudi vrnitev Kristusa in tako imenovane "zamaknjenosti", ki se bo dogajala od leta 1980 naprej. Lindsey je prepričal številne judovske vernike za sužensko podporo Sionizmu. Pastor Herman Otten je objavil pomembno dokumentacijo, s katero je izpostavlil Lindseya v časopisu, Christian News.

Klic poslušalca: Moje vprašanje, zanima me, če ste bili seznanjeni z zgodbo, ki se je začela z - vsaj zame - s Halom Lindseyem - evangeličanskim avtorjem in preroškim učenjakom?

MM: Ja, mi je všeč Hal. Mislim, da je tudi Bogu všeč.

Klicatelj: On je na žogi.

MM: On je na žogi ...Jaz zelo spoštujem Hala Lindseya.

Satanovo ustoličenje v Vatikanu

Nekdanji Vatikanski zaupnik, ki pozna notranje informacije, Malahija Martin je poudaril, da je "slovesnost Satanovega ustoličena" potekala v Vatikanu leta 1963.

Rezultat tega rituala je bil, da je lahko Vatikan izrazil tisto, kar duhovščina naziva s super silo, "Superforce."

Martinova knjiga o  geopolitični moči Papeža
Martinova knjiga o geopolitični moči Papeža
Martin se je  skliceval na Dijaboličen obred ki je potekal v Rimu. V svojem best-sellerju, (1990) ki govori o povezavi med geopolitiko in Vatikanom, The Keys of This Blood, str. 632, kjer je napisal:

"Najbolj strašljivo za Papeža Janeza Pavla II.  je bilo spoznanje, da ni možno odstraniti prisotnost maligne moči v njegovem Vatikanu in v nekaterih škofih, ki zasedajo visoke položaje. V Vatikanu je to,  kar duhovščina imenuje "superforce." Govorice, vedno jih je težko preveriti, vezane so na čas vladanja papeža Pavla VI in leto 1963. Dejansko je Paul namignil o temi in mračnih silah, ki so zatemnile Satanu svetišče ... posredno namiguje na slovesnost ustoličenja Satanistov v Vatikanu."

"Poleg tega so bili dokumentirani prvi incidenti pedofilije v Satanskih obredih in postajalo je očitno, da je pedofilija močno razširjena med duhovščino v nekaterih državah. Okultna dejanja Satanske pedofilije so bila po mnenju strokovnjakov vrhunec Luciferjanskih obredov."...

Te trditve so v veliki meri ostale neopažene. Verjetno zato, ker je bil Martin tako zvit v njegovih opisih, da bi lahko na nek način govorili celo o kronanju papeža Pavla VI. Ampak pokazal je veliko več, o tem domnevnem ritualu, v enem od svojih zadnjih del, Windswept House: A Vatican Novel (1996).

V tej zgodbi je živo opisana slovesnost, imenovana "ustoličenje padlega nadangela Luciferja", ki je potekala v St. Paul's Chapel v Vatikanu, in poveže jo s sočasnim Satanskim ritualom v ZDA,  dne 29. junija 1963, komaj teden dni po izvolitvi Pavla VI.

V romanu je zapisal, da je pred smrtjo Papež, glede na razmere zapisal skrivnost na papir in ga pustil na svoji mizi za naslednjega potnika na Petrovem prestolu, redko prikritega Papeža Janeza Pavla II.

Mal je dejal, v tej knjigi je 85% opisov s sedežem v realnosti.

Mal Martin je rekel, da se vedno več članov duhovščine zaveda položaja. Trdil je, da je Nadškof očital visokim članom hierarhije v Rimu prakticiranje Satanizma. Italijanski časopis Il Tempo in tudi drugi večji dnevni časopisi so poročali o tej osupljivi novici.

Glede na poročanje The New American, je Mal Martin potrdil, da slovesnosti dejansko potekajo, kot jih je opisal.

Obtožbe

Malahija Martin je bil tarča kritik, predvsem v knjigi Clerical Error: A True Story,  ki jo je napisal Robert Blair Kaiser, nekdanji dopisnik iz Vatikana za Time Magazine. Kaiser, nekdanji Jezuit je obtožil Martina, da je imel afero z žensko leta 1964 v Rimu. Trdil je, da je Martin pobegnil v Združene države Amerike, kot odpadnik iz duhovništva. V knjigi je Martin predstavljen kot lažnivec, z bujno domišljijo. Martinov prijatelj, William H. Kennedy je objavil članek v reviji Seattle Catholic, v katerem je zavrnil trditve Kaiserja. Kennedy opozarja,  Kaiser priznava v svoji knjigi, da so mu diagnosticirali paranoidno shizofrenijo in navaja odlomke iz knjige, ki po njegovem mnenju kažejo, da je Kaiser pisal iz izkrivljene in namišljene perspektive zaradi njegove duševne bolezni. Glede Martinovega odpadništva iz duhovščine je zapisal, da obstajajo dokazi, ki nakazujejo, da je Martin prejel posebno dovoljenje, s katerim je lahko postal pisatelj, pri čemer pa ohranil status duhovnika z omejitvam

V svoji knjigi 2008 Queen of the Oil Club: The Intrepid Wanda Jablonski and the Power of Information, Anna Rubino zapiše, da je Martin imel ljubezensko razmerje z novinarko Wando Jablonski, ko je bil na obisku v Libanonu leta 1950. Knjiga je izšla dolgo po smrti obeh, Jablonski (1992) in Martin (1999).

Smrt

Martin je umrl zaradi krvavitve v možganih, po padcu na glavo v svojem stanovanju na Manhattnu, leta 1999. Bil je hospitaliziran, prejel je zakramente in nekaj dni kasneje so ga proglasili za mrtvega.

Nadaljno branje:

Število prikazov: 9535
Komentarji (25)add comment

Katka Malik said:

...
LOL... pravi Satanist ne bo nikoli izrabljal otrok. "Thous hall not harm a child or animal in any way..." Žaljivo za prave Sataniste je, da se pedofilom in kvazi-satanistom iz Vatikana nadaja isti naziv, oz. meče v isti koš.
Poleg tega menim, da se ljudi nebi smelo ločit med dobre in slabe po veri. Dobrih in slabih ljudi ni. Ljudje so predvsem sivi, torej so dobri z slabimi lastnostmi in obratno. Vendar paobstajajo ljudje (kot so pedofili in smetana vatikana, ter mnogo politikov in uničevalnih kapitalistov), ki so preprosto SLABI, in v sebi nimajo nič dobrega. Mogoče so ti titi "obsedeni z demoni", kot se je izrazil MM.
Sicer pa je njegovo videnje Satana malce smešno... Dejstvo je, da Satan kot entiteta ne obstaja, niti kot tak ne obstaja Lucifer, Belial, Leviathan... To so vse le človeški principi, ampak nebi zdaj o tem. Prepričana sem, da je MM videl "demona", ki si ga je podzavestno ustvaril, ali pa imel halucinacije. Vera gore premika, ane. Sicer pa se mi ne zdi zgrešen tip.
29. april 2010

PTA said:

...
Ko bi bila ta obnova ali cvetober nekega drugega članka malo manj bedast in brez pravopisnih napak bi bil celo berljiv.
Misteriji dvignite no malo nivo! Če menite, da so vaši bralci zgolj čreda debilnih polpismenih naivčkov se vaša življenska doba izteka.
Da pa je katoliška cerkev mafijsko podofilski klub pa tudi nikomur ni neznano. Ali so med njimi satanisti ali ne sploh ni pomembno.
30. april 2010 | url

Jahbulon said:

...
Da pa je katoliška cerkev mafijsko podofilski klub pa tudi nikomur ni neznano. Ali so med njimi satanisti ali ne sploh ni pomembno.


S tem si pokazal kje je tvoje mesto in več kot očitno je, da nisi zgrešil z branjem. Škoda le, da nisi vsega razumel. Predlagam, da poslušaš kakšen Bellov intervju in nam ga predstaviš v pisni obliki. smilies/wink.gif
30. april 2010

N0sferatu said:

...
dober članek
30. april 2010

PTA said:

...
"V romanu je zapisal, da je pred smrtjo Papež, glede na razmere zapisal skrivnost na papir in ga pustil na svoji mizi za naslednjega potnika na Petrovem prestolu, redko prikritega Papeža Janeza Pavla II."

Prosim za pojasnilo kaj pomeni "redko prikritega"? Hvala.
30. april 2010 | url

Jahbulon said:

...
J.P II. je bil t.i. "ljudski papež", ni se skrival za vatikanskimi zidovi, bil je "odkrit" med ljudmi, potoval je po svetu. Njegovi "odmiki" pred javnostjo so bili redki in kratki. Morda se ti zdi to normalno, vendar pred njim ni bilo to ravno običajno. Samo pomisli na njegova predhodnika. Ratzinger ga skuša oponašati in večkrat (za moj okus) zgleda populist.

Na ta način sem jaz razumel "redko prikrit". Težava pri Malu je tudi njegov slog pisanja, ki je lahko zelo dvoumen in "neredko prikrit".smilies/wink.gif
30. april 2010

Habiba said:

...
PTA:
"Misteriji dvignite no malo nivo! Če menite, da so vaši bralci zgolj čreda debilnih polpismenih naivčkov se vaša življenska doba izteka."

mislim da je Jahbulon s te člankom v bistvu samo prikazal nekoga ki nekaj ve o delu te mafijsko podofilskega kluba in samega središča Vatikana
kakšen je zate nivo PTA? smilies/smiley.gif
ej hudiček zeloo dobro si dal ta članek gor ...zanimiva tema smilies/wink.gif
čeprav mi je malce cudno da je ta redko prikriti Janez Pavel II. že bil prej določen s strani prejšnega papeža ...
Ratzinger ta je tak popolna kopija J.P.II , klub temu da ta ima bolj ostre kritike....(homoseksualci, splavi, ženske duhovnice...)
04. maj 2010

Jahbulon said:

...
Hvala! Habi ja, članek je kot kolaž zlepljen iz koščkov Martinovih intervjujev in njegovih knjig. Nekakšna pokušina vzorcev, da vsak lahko presodi ali ga kaj zanima in si potem sam poišče informacije. Skratka ne zdi se mi enostavno narediti tak kolaž, da je hkrati tudi razumljiv. Zato je zraven tudi razlaga, ki je ponekod tudi daljša od Martinovega citata.

Konklavam in umorom papežev sem se namenoma izognil, Martin pa je o tem veliko povedal in napisal. Tudi na radijskem programu Coast to coast, kjer je bil večkrat gost so se dogajali vsaj sumljivi pripetljaji, da ne rečem zločini ljudem in nad ljudmi, ki so sodelovali v oddaji ali jo vodili. Skratka preveč je vsega za 1 članek. Zato so liniki in knjige.

smilies/wink.gif
04. maj 2010

Habiba said:

...
ahaaa....v bistvu si to naredil zelo dobro vsaj zame, zato ker me take stvari zanimajo in po dugem cajtu je prisel en dober članek na mip, ceprav nea želim nobenga izpostaviti hehe
veš kaj je tu meni bilo čudno samo da je bilo znano kateri papez bo nasledil prejšnega

"redko prikriti Janez Pavel II. že bil prej določen s strani prejšnega papeža ..."

ker sta imela oba drugačno idelogijo mi je malce bilo čudno, da bi ta že bil od strani prejšnega papeža že bil določen.... smilies/smiley.gif

05. maj 2010

Jahbulon said:

...
ker sta imela oba drugačno idelogijo mi je malce bilo čudno, da bi ta že bil od strani prejšnega papeža že bil določen....


Meni je še sedaj čudno, če sprejmemo, da mrtev papež nima več vpliva. In če sprejmemo obratno, potem lahko rečemo, da so bili vsi v naprej določeni.

Mal Martin pravi, da je J.P II. prišel na Petrov prestol brez, da bi vedel v kaj se podaja. Seveda to še ne pomeni, da ni bilo predhodnih dogovorov ali še bolje, ti so pričakovani in normalni. Nič drugače kot v politiki. Še največja razlika je v tem, da je država brez predsednika veliko lažje, kot Vatikan brez Papeža.

Ne bi bilo slabo, če bi tudi kaj iz Vatikana kopirali in včasih poslance ali ministre zprli in zaklenili, dokler se ne dogovorijo in zavzamejo enotno stališče do problema.


08. maj 2010

haribol said:

...
Ne bi bilo slabo, če bi tudi kaj iz Vatikana kopirali in včasih poslance ali ministre zprli in zaklenili, dokler se ne dogovorijo in zavzamejo enotno stališče do problema.


To se mi zdi pametna ideja. Ostalega ne bom komentiral.
12. maj 2010

Jahbulon said:

...
http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042344128

Vatikan - Vodilni vatikanski izganjalec hudiča je zatrdil, da se satan skriva v samem srcu Rimokatoliške cerkve. Oče Gabriele Amorth je dejal, da ljudje, ki jih obsede hudič, bruhajo koščke stekla in delce železa. Dokazi za to naj bi bili božični napad na papeža Benedikta XVI., pa tudi vsi spolni škandali, ki so v cerkvah izbruhnili v ZDA, na Irskem in v Nemčiji. Antikrist naj bi tako začel vojno proti Svetemu sedežu.

17. maj 2010

Habiba said:

...
zai ko pa so pedofilije v Vatikanu pa obtozujejo hudiča wtf!!!
ti duhovniki so samo zajebani posiljevalci nič drugega kot to
smilies/angry.gif
izkoriščajo bajeslovno bitje za svoje umazanije smilies/sad.gif
srmaota cerkvi sploh pa Vatikana
19. maj 2010

Habiba said:

...
mogoče sn to narobe napisala ko sn žalila duhovnike ampak je re
že v preteklosti se je to dogajalo samo malce drugeče ampak isto...
vedno je prisoten hudič
kje tu logika ??
"da ponavljas kot papiga ponavljaš"

...
sramota*
19. maj 2010

Jahbulon said:

...
Si lahko predstavljaš kako bi se počutila, če bi k tebi molila polovica človeštva? Po mojem niti jesti ne bi bilo potrebno, toliko energije bi imela. Vsak se odloči, tudi duhovnik ali bo dal ljubezen ali sovraštvo, od tega je odvisno, koga bo nahranil.
29. maj 2010

Rexmundi said:

...
Torej ima vatikan v posesti kristalni krožnik, ki naj bi vseboval odrešitev, oziroma odrešilno substanco. Ampak tak pojem je prišel v veljavo šele po križanju Kristusa. Jožef naj bi prestregel kri križanega. najprej je bila ta posoda nekaka latvica, po trditvah da je iz nje pil Kristus na poslednji večerji to postane kelih, ki pa danes ni več kristalen. Imamo pa štiri arhangele, varuhe vrat v raju. Torej varuhi starih skrivnosti. Hudič spodaj poimensko tudi sodi v to druščino, saj v Bibliji piše, da je ta uboga para tudi angel, le padli najbi bi bil, oziroma bil je vržen iz nebes. Torej imamo na kupu pet policajev. Varuhov skrivnosti... Sveti gral in skrinja zaveze, to sta tehniški napravi. Skrinja zaveze je bila nabita z elektriko, kristalni krožnik z odrešilno vsebino je prenosna zgoščenka s programsko opremo za dostop do hudiča, katerega brlog je pod piramidami v Gizi. Templarji so iz palestine prinesli skrinjo zaveze, in so lahko z vstavitvijo Svetega grala (CD) je naprava usposobljena za vzpostavitev stika s Kraljem sveta. Torej so se vitezi lahko pogovarjali s hudičem. Ni pa verjetno, da ima Vatikan to v posesti. Zadeva je skrita nekje na Škotskem ali nekje v Franciji.
31. maj 2010

Habiba said:

...
Haha ja bi bla vesela da bi kdo molil zame. Sam res jas bi lahko samo ležala pa čakala kdaj pride ta energija do mene pa uživala xD. Da duhovnik pokaze svojo dobroto bo naprej hotel money smilies/cheesy.gif
12. avgust 2010

Darko said:

...
Vatikan ima zelo veliko temnih skrivnosti. So pravi mojstri v črni magiji,saj bi jih drugače že zdavnaj odneslo.V naslednjih letih lahko pričakujete še kakšno skrivnost iz Vatikana.Zmankuje jim moči, da bi si zakrivali svoj pravi temni obraz.
Za primer si podrobno poglejte Razingerjevo sliko in njegov pogled. Mislim, da vem bo slika povedala veliko.Ali pa našega Rodeta.Na vsaki strani njegovega čela mu narišite rogove, pa vam bo zopet marsikaj jasno.Ne morejo se skriti.
24. september 2010

Jahbulon said:

...
Pri Papežu sem opazil spremembo nekaj mesecev nazaj. Njegova pojava in pogled nimata več tistega zloveščega pridiha. Spremenil se je ali pa gre za manikuro in umeten izgled? Nisem se poglabljal, poznam pa ljudi, ki mu pošiljajo ljubezen v pomoč.
25. september 2010

poskok said:

...
Najlažje je pljuvati po drugih skrit za ogromnim monitorjem! Če si preberemo svete knjige, katerekoli vere bomo videli, da praktično vse učijo isto in ni naključje da je Palestina sveta dežela mnogih verstev.Rimskokatoliška cerkev je storila mnogo napak v svoji dolgi zagodovini. Kdo jih pa ne stori? " errare humanum est perseverare diabolicum " Seneca (motiti se je človeško; vztrajati je hudičevo). Imejmo trdno vero v sebe in boga (vseeno kako mu je ime) in v življenju nam bo z rožicami postlano.

PS: Martin Kojc ga v svojem delu UČBENIK ŽIVLJENJA imenuje PRASILA
25. september 2010

Jahbulon said:

...
Poskok predvidevam, da sem jaz tisti, ki se skriva za velikim monitorjem in pljuva po drugih? Imaš prav, res je velik monitor, tu pa se najino strinjanje neha. Če je članek prizadel tvoja verska čustva je to tvoj problem s katerim jaz nimam nič. Prvič ker članek ni verski in ne govori o veri ampak o instituciji, in ljudeh v tej instituciji. Drugič, ker to pljuvanje ni moje, ampak je delo uglednega predstavnika RKC, Jezuita, ki je bil v svojem času vsaj blizu božjemu predstavniku na Zemlji, ki mu pravijo Papež, če že ne moremo z gotovostjo trditi, da je imel status Papeževega svetovalca, kot je trdil sam Malachi Martin.

In če res pogledamo različne vere lahko ugotovimo, da jih je le nekaj tistih najbolj razširjenih, za katere lahko trdimo, da so si podobne. Vzrok tej podobnosti učenja med različnimi verami ni v tem, ker bi bila to čista resnica in nespremenljivo dejstvo, ampak podobnost izvira iz filozofske utemeljitve sveta izpred 2000-1500 let. Vere, ki so takrat obstajale niso imele stika z grško filozofsko mislijo se precej razlikujejo, kot tudi vere pred grško filozofijo. Vsak, ki pozna Platona, ga lahko najde v Bibliji.

Trditev, da je RKC naredila mnogo napak v zgodovini mi je všeč, ker skušaš biti pošten in nepristranski. Vendar ti ne uspeva v celoti, ker razlog, da vsi grešimo z ničemer ne opravičuje grozodejstev, ki jih je storila RKC in jih dela še danes. Po drugi strani pa moja napaka prizadene zelo malo število ljudi, napaka RKC pa prizadene ogromno ljudi, če že ne vseh vernikov. Pri tem pa RKC ni problem vztrajati v napaki tudi 200, 300, 500 let ali več.

Imejmo trdno vero v sebe in boga (vseeno kako mu je ime) in v življenju nam bo z rožicami postlano.
Lepo, da se za konec tudi strinjava. smilies/wink.gif
06. oktober 2010

poskok said:

...
Na Habiba se je nanašalo! ...

"zai ko pa so pedofilije v Vatikanu pa obtozujejo hudiča wtf!!!
ti duhovniki so samo zajebani posiljevalci nič drugega kot to
izkoriščajo bajeslovno bitje za svoje umazanije
srmaota cerkvi sploh pa Vatikana" Posploševanje in širjenje nestrpnosti Posploševanje in širjenje nestrpnosti v vsakem primeru subjektivno mnenje, ki bi se ga razumen človek vzdržal!
Nikoli nisem podpiral institucije (RKC) iz večih razlogov, katerih ne bom našteval! Je pa nauk, ki ga podaja ljudem fantastičen! Zamislite si, kako bi bilo na svetu, če bi vsi živeli po božjih zapovedih( 10 jih je). Lahko vam povem jaz to bi bil raj v katerega naj bi prišli verniki! Pa saj smo že v raju, če hočemo tako živeti! Lepe stvari učijo jih pa ne delajo sami in to je narobe! Je pa RKC zelo stara organizacija,morda najstarejša na svetu, in njeni arhivi v Vatikanu ji dajejo skoraj neomejeno moč!
10. oktober 2010

Habiba said:

...
Daj no poskok kaj mislis da sem edina ki tako misli da so duhovniki posiljevalci?
Ne pravim da so vsi, samo poglej kaj se dogaja.
Jaz da se skrivam za monitorjem ^.-
daj kaj si postal jasnoviden naenkrat.

"Pa saj smo že v raju, če hočemo tako živeti! Lepe stvari učijo jih pa ne delajo sami in to je narobe!"


Daj v katerem raju te smo. Dokler ne bom sami kaj ukrepali ne bo raja.
Vzdržala naj bi se morala, kaj te naj samo berem in zijam v svoj monitor, za katerim se skrivam haha smilies/cheesy.gif
09. december 2010

L said:

...
No, tale članek je precej zavajajoč in nepošten. Pri marsikaterem obsežnem delu ali manj obsežnem, najdete mnogo nasprotij in paradoksov, tudi v zakonih -- tako da če iščete resnico, predvidevam da je to namen, če iščete koristne in resnične informacije, potem bi lahko določene reči oprostili.

Če si boste pogledali/poslušali intervjuja 'The Tempters Hour' in 'Kingdom of Darkness' potem boste slišali mnogo reči, ki jih drugje ni slišati. Slišali boste precej realen opis dogajanja, kaj je New Age, in kakšna je povezanost s t.i. NWO oz. NSO (Novus ordo seclorum). Slišali boste, da je Vatikan že leta 1987 postavil "observatorij" (Vatican Advanced Technology Telescope, aka the VATT) - kar je precej zanimivo, da se Vatikan zanima za zvezde... in Sonce in podobno..

Je res, da je človek zmeden - bil je eksorcist in vedel veliko pomembnih reči - in pri njem ne gre iskati 100% Resnice, ampak kar je pomembno je to, da se, vsaj meni, zdi iskren in njegov namen je pozitiven.

Saj pravim, poslušajte tista dva radijska intervjuja in se sami odločite kako in kaj....
15. februar 2012

Jahbulon said:

...
Kaj ni pošteno in kaj je zavajajoče? Lahko konkretno napišeš ali pa ne zavajaj!
16. februar 2012

Napišite komentar
zmanjšaj | povečaj

busy
 

Zadnje na Blog!u

  • Delo in uspeh v Tantrični Vidji by Samhara
    Tantrično delo je usmerjeno k rezultatom, vendar se mora posameznik truditi. Presenetljivo je, da mnogi, ki želijo delati nekaj svojega, pogosto imenujejo ta duhovni pristop tantričen. Na misel mi pridejo številni drugi duhovni izrazi (pravzaprav, noben duhovni izraz ni nujen), ki nudijo več »svobode« kot »tantra«. To je zato, ker je od vseh poti tantra nedvoumna glede delavnosti, iz stališča tradicije pa je hkrati zelo strukturirana in obredna. Verjetno se mnogi z manj resnimi namerami radi istovetijo s tantro zaradi njenega pozitivnega odnosa do življenja. To za nekatere pomeni, da imajo »duhovno krinko« za razne življenjske
    banaln ...