• Združenje Vril
    Neverjetno združenje, ki je projektiralo prve "leteče stroje".

  • Nikola Tesla
    Zgodba največjega vizionarja - znanstvenika, ki se je rodil pred svojim časom.

  • Današnji sistem
    Šole, religije, zabavna industrija - instrumenti za zatiranje človeškega potenciala.

  • Bio-psihološko vojskovanje
    Vojskovanje novega tisočletja in Iluminatske alternative.

Alternativa, 2. del natisni
( 12 Glasov )
Prispeval Jahbulon   
Četrtek, 08 April 2010 14:08

Naš, Kapitalistični planet
Naš, Kapitalistični planet
Leto je naokoli! Vprašanje o naših alternativah ostaja. Kakšne so? Živimo bolje?

Ne, kriza je še tukaj. Napovedujejo ji še dve leti trdega boja (do leta 2012), ki ga plačuje proletarijat. Bomo zdržali toliko? Bomo, veliko lahko prenesemo, samo da ohranimo delovno mesto. Do neke meje, kaj! Ah, ta Marx.

Ne bo besede o njem, rekel bi nekaj o dveh velikih spremembah, ki sta se zgodili v svetu. Ena tudi v Sloveniji, grozi ji tudi druga...

ZDA so postale razpadajoča družba. Ljudje prezirajo politični razred. Javni dolg raste z osupljivo in neizprosno hitrostjo. Plače srednjega razreda se zmanjšujejo. Brezposelnost bo ostala visoka. Leta bo trajalo, preden si bodo povsem opomogle od finančne krize. (New York Times)

Mar ne poslušamo takih napovedi tudi za Slovenijo? Tudi pri nas družba razpada. Država se še naprej zadolžuje, brezposelnost narašča, plače se znižujejo in vsi politiki pravijo, da varčujejo. V politko ni več zaupanja! Vrstijo se afere, podtikanja, sovrštva, privoščljivost, škodoželjnost, spletke, obtoževanja. To je postala realnost in večina ljudi vidi takšno realnost. Demagogija je v polnem razmahu in mobilizacija poteka tako na levici kot na desnici. Razmišljanje poteka samo še v dveh smereh. Naši ali vaši! To ni dobro in ne more trajati v nedogled!

Dokler bo na oblasti kapitalizem nekih pozitivnih premikov ni pričakovati. Kapitalistične ideje so postale neuporabne in čas je za evolucijo v družbi. Da se kapital bolj pravično porazdeli, da se omogoči blaginja čim večjemu delu družbe, če že ne vsem. Korak naprej bo družba naredila prej ali slej, ne glede na to kako posamezniki o tem razmišljamo. Upam samo, da bo zavest o nujnosti spremembe zavladala prej, kot se bodo sprožile revolucionarne sile. Države ni potrebno ubiti, da naredimo nekaj novega. Potreben je le nov dogovor, nova družbena pogodba. V resnici smo vsi v istem "dreku" in tega številka na bančnem računu ne more spremeniti.

Kako bi bilo lahko lepo, če bi kapital naprej razmišljal o ljudeh!? Da bi se boril proti nepravičnosti, neenakosti, zatiranju, diskriminaciji in omejevanju mišljenja.

Mednarodni denarni sklad

Druga sprememba, ki se je zgodila in verjetno čaka tudi Slovenijo, je vrnitev krdela volkov, ki slišijo na ime Mednarodni denarni sklad (MDS). Po treh desetletjih odsotnosti iz EU se MDS vrača v Grčijo. Mar res države EU nimajo dovolj denarja, da rešijo Grčijo? Lahko bi jo rešila z gotovino, toliko je denarja, manjka pa zaupanja. Še" najmanjše" tveganje za države je, če ga posodi MDS. Pred našimi očmi se je odvila igra interesov in lobijev, nihče pa se ne sprašuje zakaj se MDS vrača. Več kot očitno je, da je zmagal tisti z "najdebelejšo denarnico". Ampak zakaj? Kaj se je zgodilo v Latinski Ameriki, Aziji, na južnih trgih. Polom MDS in korporacij se je zgodil, nastajala so celo civilno družbena gibanja, ki so imela samo en cilj, izgon MDS in korporacij iz države! Moč MDS kaže dejstvo, da v trenutku, ko je MDS ranjen in potrebuje nove vire ga EU prosi za pomoč. Ni vse tako nedolžno. Namreč MDS prihaja kot ekspert za privatizacijo, diktaturo konkurenčnosti, fleksibilizacijo trga dela in odpravo pridobitev socialne države.

EU ni "slepa", je nacionalistična in neenotna, vendar ne "slepa". Vsi vemo ne samo politika, kaj se je zgodilo v Venezueli, Boliviji, Argentini... Samo upamo lahko, da naša politika ne zabrede tako globoko, da nam ostane samo še MDS. Na EU ne moremo računati.

Ko ljudje nimajo več denarja, da bi plačali vodo, so razprave o tem, da nihče ne ve kakšno pokojnino bo imel ter koliko časa bo delal do upokojitve nepotrebne in nepomembne. Vem, da Slovenci ne bomo čakali tako dolgo! Vendar vprašanje ostaja. Zakaj bi trpeli tudi take razprave o pokojnini? Potrebujemo samo nov družbeni dogovor! Naš uspeh bi pomenil nekaj velikega v svetovnem merilu. Biti prvi in uspeti je nekaj, kar delajo veliki. Lahko postanemo pomembni v svetu. Nov ...izem po meri človeka in ne kapitala. Človek ni merilo vsega, mora pa biti merilo vsega, kar je ustvaril!!!

Kje smo trenutno lahko sodimo tudi po tem, koliko so naši mediji poročali o stavki, kjer so študentje iz več kot 20 različnih držav protestirajo in demonstrirajo nestrinjanje z uvajanjem neoliberalistične, uniformirane, politično-ideološke Bolonjske reforme evropskega visokega šolstva. Ali pa tudi po našem odnosu do sezonskih delavcev.

Več:

Število prikazov: 4258
Komentarji (17)add comment

lennchma said:

...
Torej... Kaj bomo naredili?
08. april 2010 | url

Jahbulon said:

...
Ne vem, koliko se ljudje zavedajo, vendar danes naša gospodarska situacija ni tako "dobra", kot je bila leta 1991, ko smo se osamosvojili.

Ne verjamem več, da lahko tukaj neobremenjeno govorimo o političnem sistemu, lahko pa o drugih in drugačnih rešitvah. Najslabši možnosti sta, da gremo na ulice ali da za pomoč zaprosimo IMF.

Lepo bi bilo, če bi vsak zapisal vaj eno svojo idejo. Recimo prejšnji članek o konoplji ponuja precej možnosti alternativam. Seveda je razvoj potrebnih tehnologij povezan s kapitalom in znanjem. Lahko imamo pa dobro idejo in jo širimo.

Vsaka sprememba v zunanjem svetu se najprej odrazi kot naša notranja sprememba. Morda bi morali tukaj narediti več, kot do sedaj. Zelo radi gledamo posnetke nesreč in katastrof. Vsak dan nam na TV pokažejo trpeče in nesrečne. Morda bi lahko razmislili o tem, koliko sočutja še premoremo in ga ponovno aktivirali? Bi to kaj spremenilo? Prav gotovo!

09. april 2010

Katka Malik said:

...
Alternativa, jah...
Kamor kapital pelje ta naš planet... Vse uničujejo zavoljo nekega papirja, k v realnosti nima nobene vrednosti. Da ne omenjam niti, da 97% sploh fizično ne obstaja. Človeška neumnost zadnje stoletje je presegla vse meje.
Sistem sam po sebi pa je itak tok zafukan, in marsikje ne dopušča svobodne volje/odločitev.
Torej, na kratko: ljudje smo vpreženi v sistem, ki ga vodijo bogataši, delavci pa delajo za črnega pa beuga. Poleg tega še plačujejo davke državi. S svojim delom v mnogih primerih posredno in neposredno uničujejo okolje in posledično zdravje vseh nas, zato da si bogataši polnijo žepe. Nesmisel, nesmisel, nesmisel.
Moj predlog je ta, da si vsak uštima določen del zemlje (oz. vsaj tisti, ki ima to možnost), si posadi kar največ hrane za jest, skensla vse števce za elektriko in vodo, ter neha plačevat davke za bajto. Človek ima pravico do vsega, kar si sam pridela oz. kar si najde v naravi (vodo), dobit zastonj. Za moje pojme bi mogli vodo plačat le tistim, ki vse to instalirajo, elektriko pa tudi le instalacijo pa valda vir (elektrarno).
Davkov ne; zakaj? Čemu bi mi dajali mastne dnarce državi, ko pa mi od države ne dobimo ničesar? Oz. vedno manj, tisti ki pač dobijo. Z davkoplačevanjem podpiramo šalabajzerje in lenuhe.
09. april 2010

sensitive said:

...
Nič nam ni treba narest...gospodična narava bo vrnila udarec. Na nas je samo da čakamo..da se enkrat fajn zatrese in podobno..noben denar nam ne bo pomagal
11. april 2010

Jahbulon said:

...
Narava je imela dovolj možnosti pa ni naredila nič, ravno nasprotno, težave muhaste narave so občutili samo delavci, ki so njene muhe plačali tudi z življenjem ali izgubo premoženja. Poglej zadnji primer v Braziliji, Sao Paolo, tam so umrli najrevnejši, proletarci v barakarskih naseljih. Kaj pa lastniki kapitala? Kaj pa kapitalizem? Ali pa zadnji primer v Italiji, ko je plaz odnesel vlak. Sigurno na tem vlaku ni bilo lastnikov kapitala, tam so bili delavci in šolarji.

Zakaj bi morali tudi naši otroci trpeti krivice, biti ponižani in brezpravni, zakaj bi plačali z življenjem spremembe v naravi, ki so nastale zaradi divjega izkoriščanja narave in to izkoriščanja ravno teh lastnikov kapitala, ki imajo vsega preveč in nagrabljenega premoženja ves njihov rod ne bo mogel zapraviti še dolgo v prihodnosti?

Četudi narava poskrbi za apokaliptične dogodke, nihče nima toliko možnosti preživetja, kot lastniki kapitala,ker si bodo lahko plačali varna zatočišča.
13. april 2010

akir123 said:

...
Narava je imela dovolj možnosti pa ni naredila nič, ravno nasprotno, težave muhaste narave so občutili samo delavci, ki so njene muhe plačali tudi z življenjem ali izgubo premoženja. Poglej zadnji primer v Braziliji, Sao Paolo, tam so umrli najrevnejši, proletarci v barakarskih naseljih. Kaj pa lastniki kapitala? Kaj pa kapitalizem? Ali pa zadnji primer v Italiji, ko je plaz odnesel vlak. Sigurno na tem vlaku ni bilo lastnikov kapitala, tam so bili delavci in šolarji.

Zakaj bi morali tudi naši otroci trpeti krivice, biti ponižani in brezpravni, zakaj bi plačali z življenjem spremembe v naravi, ki so nastale zaradi divjega izkoriščanja narave in to izkoriščanja ravno teh lastnikov kapitala, ki imajo vsega preveč in nagrabljenega premoženja ves njihov rod ne bo mogel zapraviti še dolgo v prihodnosti?

Četudi narava poskrbi za apokaliptične dogodke, nihče nima toliko možnosti preživetja, kot lastniki kapitala,ker si bodo lahko plačali varna zatočišča.


se čist strinjam s tabo. tko je treba razmišljat!! uff ko bi vsay 30% naših delovno aktivnih državljanov imelo na umu, kakšne so pasti v katere jih vlada pelje, cccccc ko ljudje ne dojemajo kako ceno bojo plačali skozi čas samo zato ker niso danes imeli na umu kaj jih lahko čaka jutri.
02. maj 2010

nikola said:

...
mednarodni denarni sklad ali pa bi bilo bolse napisat kdo so lastniki,so se odlocli posesat evropo
03. maj 2010

Jaka Furlan said:

...
Situacija je res grozna. Ekonomija je samo en del cele zgodbe, tisti, ki ga najbolj opazimo v teh časih...

Čakati, da bo TV spremenil način svoje propagande in začel objavljati dejanske novice, ki lahko kaj ponudijo in spremenijo je daleč. Ne uspe jih niti prepričati, da bi malo stišali zvok med reklamami... TV je pač tak, zato ker tak najbolj učinkovito pere možgane...

Vidim, da ste na tej strani kar aktivni kar se tiče 'teorij zarote', to me veseli.

Tudi sam sem februarja zaštartal internetno stran kjer jaz in drugi avtorji objavljamo svoje prispevke o novi svetovni ureditvi (NWO)...

http://www.ujet.si je naslov, poglejte si, če ste za (in imate kaj pametnega za povedat seveda) z veseljem objavim tudi vaše prispevke.

Pozdrav!
01. junij 2010 | url

Akul said:

...
Najprej pohvala za odkrito napisan prispevek Jahbulon smilies/wink.gif! Se vidi, da razmišljaš s srcem. Naj še jaz dodam svoja dva centa, in sicer mislim, da je vzrok za današnje težave sveta v najmanj dveh rečeh. Prva je pretirana ljubezen do denarja, ki se je z globalizacijo prenesla na cel svet. Druga reč, pa je LAŽ in z njo pretirana želja peščice elitnežev po moči. Torej, ker danes cel svet temelji na ljubezni do denarja in laži, so posledica vojne, trpljenje in beda.

Moje skromno mnenje je, da v kolikor bomo želeli boljši jutri, bo najprej potrebno nekaj narediti s pretiranim pohlepom, ker kot so že skozi zgodovino napovedovali, da ko bo ljubezen do denarja večja kot je ljubezen do sočloveka, bo to zagotovo peljalo v pogubo.
Potem bo potrebno narediti nekaj s sistemom, ki temelji na laži in se napaja na strahu množic. V bistvu je čisto vseeno kako poimenujemo sistem, saj razno razni izmi (kapitalizem, socializem, xyizem itd.) so samo prazne črke na papirju, kajti moramo najprej nekaj narediti, da bodo človekove pravice po celem svetu enako priznane in cenjene kot je danes priznan denar oz. zlato. Potem je potrebno nekaj narediti, da kritično mišljenje in zdrav razum prideta do bistveno večjega števila ljudi, saj se svet počasi zbuja iz globoke kome in mora priti čas, ko bo najvišja vrednota RESNICA (kakršna koli že je), potem pa ljubezen do sočloveka in nato spoštovanje narave in njenih zakonitosti (BP-jeva blamaža z naftno vrtino v mehiškem zalivu, je lep primer zakaj moramo zlomiti razno razne lobije, saj bomo drugače večno molzeni s strani elite in njenih agentov).
Všeč mi je filozofija severno ameriških indijancev plemena Irokeze, ki je pravila, da moramo vsako dejanje, ki ga storimo danes, pretehtati in pogledati kako bo to vplivalo na naslednjih sedem generacij.
V spodnjem videju indijanec pravi, da so bile pred prihodom evropejskih osvajalcev, njihove reke pitne!
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

Blizu mi je postala tudi filozofija, ki jo predstavlja Drunvalo Melchizedek, ki pravi, da bomo v naslednjih letih priče popolnoma novemu svetu.
http://www.youtube.com/watch?v...re=related

Sam bi rad prišel do resnice, ker že sedaj, ko sem začel »praskati« vrh ledene gore, se mi je pogled na svet čisto spremenil, pa vem da nič ne vem. Kaj bi šele bilo, če bi dejansko vedel od kje prihajamo, kaj se je dogajalo v naši davni preteklosti in kaj se dogaja v naši sedanjosti. Siguren sem, da ljudje v svoji osnovi nismo slabi, vendar slaba je superiornost, ki jo gojijo elite, saj jaz si predstavljam, da izgubim vse svoje premoženje in začnem znova recimo kot kmet, vendar imam občutek, da si elite ne znajo predstavljati kaj bi sploh počele, če ne bi imele vseh svojih »igrač« in luksuza, ter cele vojske podložnikov, ki bi jih stregli »od spred in od zad« smilies/wink.gif
09. junij 2010

Simon87 said:

...
Intervju z Marcelom Messingom, nizozemskim antropologom, filozofom, poznavalcem religij in avtorjem mnogih knjig. Avtor spregovori o skritih silah ki stojijo za odrom svetovnega dogajanja, njihovem izvoru in njihovih načrtih za svetovno prevlado. Beseda teče tudi o času planetarne preobrazbe, ko še vedno lahko preprečimo veliko trpljenja, če se bomo le pravočasno prebudili. V zadnjem delu intervjuja avtor govori o duhovnem cilju človeka in o tem, kako se mu lahko približamo.

http://video.google.com/videoplay?docid=5897463004466037791#

mogoče ti bo tole pomagalo do naslednjega koščka velike slike smilies/smiley.gif
trenutno nisem doma tako da se ne spomnim še ostalih linkov vendar sem se spomnil tega... mogoče si ga že videl ampak vseeno mogoče ga kdo še ni... lp.Simon
09. junij 2010

Jahbulon said:

...
Sam bi rad prišel do resnice, ker že sedaj, ko sem začel »praskati« vrh ledene gore, se mi je pogled na svet čisto spremenil, pa vem da nič ne vem. Kaj bi šele bilo, če bi dejansko vedel od kje prihajamo, kaj se je dogajalo v naši davni preteklosti in kaj se dogaja v naši sedanjosti. Siguren sem, da ljudje v svoji osnovi nismo slabi, vendar slaba je superiornost, ki jo gojijo elite, saj jaz si predstavljam, da izgubim vse svoje premoženje in začnem znova recimo kot kmet, vendar imam občutek, da si elite ne znajo predstavljati kaj bi sploh počele, če ne bi imele vseh svojih »igrač« in luksuza, ter cele vojske podložnikov, ki bi jih stregli »od spred in od zad«


Akul tisti, ki se zaveda, da ničesar ne ve na nek način razume več kot velika večina, ki misli, da ima znanje in razumevanje. Ne glede na to, da je fraza oguljena in obrabljena je še vedno zelo pomenljiva. Hkrati pa človeka ohranja skromnega in to ne more biti ravno slabo.

Superiornost in večvrednost ni samo nekaj kar bi malikovale elite. Prej ali slej vsak najde nekoga, ki ga ima za manjvrednega. Ni pomembno ali imamo v mislih posameznika, skupnost, narod ali državo. Velja za vse. Tudi Slovenci nismo nobena izjema. Na nek način je razmišljanje o več in manj vrednosti človeka vzpodbujeno od zunaj, hkrati pa človeku da prijeten občutek, da je ne glede na svoje zgrešeno ali uspešno življenje boljši kot pa xy. Najslabše je, ko se sam postaviš v položaj manjvrednega. Ker nekdo lepo govori in zgleda zelo učen, ker je bogat, ker uporablja tujke, ali pa ker je v obleki in nosi kravato. (O tistih veliko hujših primerih, ki se zamegljujejo s patriotizmom in nacionalno pripadnostjo nočem tukaj razmišljati). To se dogaja vsak dan v vsakem slovenskem kraju. Zato so tudi meščanske ugledne družine včasih in tudi danes tako težile k oblekam in kravatam. Prav malomeščansko se smejimo trinerkam v mestu in belim nogavicam. Spomnim se še časa, ko je veljalo ravno obratno in smo se smejali vsakemu, ki ni imel belih nogavic. Zato tudi rek, da obleka naredi človeka. Ne bi rad špekuliral od kot je ta rek in ali obstajajo zadaj kaki nameni. Niti ni pomembno! Danes bi ga že zdavnaj morali preseči in razumeti, da smo bratje in sestre, ki imajo privilegij začasno uporabljati nekaj kar ni naše ampak je sposojeno od naših zanamcev. Morali bi razumeti, da med ljudmi ni razlik, velike razlike pa so v možnostih vsakega posameznika. Le zakaj toliko govorimo o enakih možnostih med spoloma, ko pa spol sploh ni pomemben?!

Kar se tiče lagodja in udobja elit jaz ne verjamem, da se bodo odpovedali čemurkoli, morda samo začasno. Nano tehnologija že danes dela tisto kar bi z lahkoto poimenovali čudež. Si lahko kdo predstavlja, kako bi kavni mlinček sam izdelal svojo kopijo? Težko kajne! Pa so vsaj 15 let nazaj celo na TV SLO predvajali v nočnih urah to znanstveno fantastiko. Jaz ne vidim problema v človeški populaciji in prenaseljenosti planeta, ki ne zmore več zagotoviti preživetja vsem. Prepričan sem, da planet lahko preživi 2x, 3x,… toliko ljudi brez večjih težav. Veliko večja težava je dati uporabno nano tehnologijo ljudem. Če lahko kavni mlinček izdela sebi enakega, se lahko s to tehnologijo podvaja vse v neskončnost, potrebno je le zagotoviti sestavne dele, torej atome. To bi spremenilo vse, tudi nas in naša življenja.

Močno se strinjam s tvojim razmišljanjem, da ljudje nismo slabi v svojem bistvu. Ta dualizem razmišljanja je na nek način matrica, ker v resnici dobro in slabo ne obstaja. Dobro in slabo sta samo ocene ljudi o vplivu nekih dejanj in dogodkov. To bi moralo biti vodilo, ko bi ocenjevali svoja ravnanja, ne pa da sodimo o drugih saj nismo sodniki. Po drugi strani ni ravno enostavno doseči, da bi rekel, sedaj bom pa delal samo dobro. Ne moremo vedeti, kako bodo drugi ocenili vplive naših ravnanj. Zato je fino, če vemo, da nič ne vemo in vsaj to skušamo upoštevati.
smilies/wink.gif
28. junij 2010

Jahbulon said:

...
Verjetno bi bil čas za tretjo alternativo? Namreč z zavezništvom NATO obračamo nov list zgodovine.

Kdo vam je jasno povedal, da se je včeraj v Lisboni NATO iz obrambne organizacije spremenil v intervencijsko vojsko tudi uradno s črko na papirju. Vprašanje se postavlja kar samo.

Ste takrat, ko ste glasovali na referendumu imeli tudi to v mislih? Niste, ker se posmehujete teoretikom zarote, ki so že več let opozarjali, da bo prišlo tudi do formalno-pravne potrditve dejstev na terenu.

Visoko leteče ocene srečanja v Lisboni boste brali in poslušali. Ne pozabite pa, da je sedaj to intervencijska vojska. Vsa omembe vredna vojaška sila prihaja iz ZDA, druge članice so priveski, ki sedaj avtomatsko podeljujejo legitimnost akcijam v skladu z interesi ZDA. O tem se ne gre preveč slepiti. Tudi iskanje mandata za akcije v OZN se tako zdi zgolj formalnost.

Pred napadom na WTC - 9/11, se je to zdelo nemogoče. Danes se zdi tako samoumevno, da niti omenjati ni potrebno. Raje govorimo o novem prijateljstvu zavezništva z Rusijo. Kako se je lahko zgodil tak preobrat? Kako smo postali svetovni policaji? Zelo enostavno kajne? Bili smo "nategnjeni" pa tega nismo vedeli!

Prijateljstvo z Rusi prihaja ob idealnem času. Daje večjo varnost Evropi, še posebej njenemu vzhodnemu delu in je tako ključno tudi za soglasje o prihodnosti in strateški usmerjenosti zavezništva. Kaj se je v resnici spremenilo, da je do tega prišlo? Nič posebnega, le ZDA in zavezniki so nehali izzivati Ruse, tem pa ustreza, da so širše upoštevani kot pomembna sila sicer niti približno tako hitro ne bi našli novega zaupanja do NATA.

Dobro, če ostajate na stališču, da so se razmere spremenile in imamo srečo, da smo pod dežnikom NATA se strinjam z vami. Vprašati pa se je treba, kje so tiste sanje iz osamosvojitve o državi brez vojske. Kako smo bili neumni in utopični!? Verjetno smo bili le boljši, kot smo sedaj, ko sodelujemo z silo, ki za sebične interese ustvarja krivice po svetu in izziva konflikte nato pa velikodušno ponudi rešitev in posredovanje. O Iraku in Afganistanu se v zadnjih letih nismo naučili nič razen, da sta zatočišče teroristov.

Tudi mi smo ogroženi in svojo varnost zagotavljamo po novem tudi z vojaško ladjo Triglav. Ker vsaka stvar nekaj stane, tudi podarjena, smo verjetno vsi pripravljeni delati več in bolj, da bomo varni. Seveda pod pogojem, da ti napori prinesejo rezultate. Pričakovati rezultate je res utopično! Še posebej, če imamo v mislih ladjo.

Na svetu je 100 milijonov otrok brez družine, ki živijo na ulici, 150 mio. otrok, ki delajo za preživetje, 25.000 jih umre vsak dan zaradi bolezni in lakote. Sodelujejo v oboroženih spopadih, trgovini z ljudmi, spolnem suženjstvu, skratka otroci so šibki in kot taki izpostavljeni izkoriščanju. Na tem svetu ni države, ki ne bi imela trpečega otroka. Veliko bolje bi bilo, če bi NATO svoje delovanje usmeril v pomoč tem otrokom, svojo vojaško moč pa uporabil zoper državo, ki bi aktivno onemogočala pomoč otrokom. Samo še osamljeni volkovi z inteligenčnim kvocientom na nadmorski višini Pirana bi se upirali NATU.

Naftarji, bankirji, vojaški industrialci in drugi lahko investirajo tudi v otroke in si zgradijo nove imperije in monopole. Na koncu smo mi vsi njihovi potrošniki in porabimo kar proizvedejo. Dobički so odvisni od nas ki plačujemo in kupujemo. Če hočemo namesto orožja in smrti gledati srečne otroke bi morali to jasno povedati in zahtevati.

To bi bil zadnji dan NATA.smilies/wink.gif
20. november 2010

Markec said:

...
Primer, kako bi to lahko dosegli...
http://www.youtube.com/watch?v=qAQrsA3m8Bg
05. marec 2011

Jahbulon said:

...
He, he, te spravijo v dobro voljo. Že na filmu je osvobajajoče, kaj šele v živo.

Samo to je le prvi del posla, jaz skušam razmisliti o drugem delu. Kaj potem, ko oblast izgubi moč, ko pade, ker če postavimo samo nove ljudi se ne bo spremenilo nič. Egipt po Mubaraku je lep primer. Če ostanemo v tem, milo rečeno grabežljivem kapitalizmu, ki iz človeka na plan spravi tisto najslabše, ne moremo računati na boljšo in lepšo prihodnost.
09. marec 2011

Jahbulon said:

...
Druga alternativa niti ni toliko alternativa, bolj klic po spremembi, 3 in 4 alternative ni nihče napisal.smilies/smiley.gif Morda, ker je 2 alt. meso postala ali pa, ker se nikomur ni dalo pisat.smilies/smiley.gif Ni težko ugotoviti, kam gremo, če ničesar ne bomo spremenili. Želim si le, da ne bomo potrebovali revolucij, vojne in vse kar prinašata seboj, da bomo videli potrebo po drugačnem sistemu. Zgodovina nasprotuje moji želji in pravi, da najprej nekaj milijonov duš, šele potem sprememba in upam, da bo v finančnem sistemu največja.

25. avgust 2011

Jahbulon said:

...
Vojna je še vedno priskrbela delovna mesta, vzpodbudila proizvodnjo in razredčila prebivalstvo. Krasna rešitev krize!

http://www.huffingtonpost.com/...26995.html
28. avgust 2011

Jahbulon said:

...


Verjetno ima zato dolg prst, da mu ni potrebno izgovoriti fuck off Paul Krugman.
28. avgust 2011

Napišite komentar
zmanjšaj | povečaj

busy
 

Zadnje na Blog!u

  • Libija in Gadafi - resnica by veliki M
    Vse tole z Libijo in Gadafijem me močno moti, ker ni jasnih mnenj, ker vsi ugibajo, noben pa nič ne ve. Zato sem se odloču da bom predstavu dejstva in mislim da mi nimamo prav nobene potrebe biti pristranski, ko izvemo vse podatke pa lahko pokažemo zrelost in objektiven prostop. Navedel bom res samo objektivne podatke, kjer pa poznamo dve možnosti bom obe omenil. Hvala.     Libija je Sredozemska država, ki se nahaja v Severni Afriki in meji z Egiptom, Tunizijo, Alžirijo, Nigerijo, Čadom (Chadom po ang.) in Sudanom. To je islamska država, ki se razteza na 1,759,541 kvadratnih kilometrih, za njenimi mejami pa živi zgolj 6,5 milijona ljudi, uradno (po podatkih iz leta 2006)
    pa 5,670, ...